Skip to main content
Vraag

ik zoek een meisje niet voor als een vriendinnetje maar gwn als vriend

• June 24, 2025
  • 10 reacties
  • 108 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben eendagsvlieg (niet echte naam natuurlijk)

en ik ben 14 jaar oud en ben echt opzoek naar een meisje niet als iemand waar ik een relatie mee heb gwn een vriend vriendin meisje maar het ding is waar ik woon is best klein en voor me gevoel zijn er hier bijna geen tienermeiden de reden dat ik trouwens graag een meisje wil is omdat ik heb de laatste tijd gwn echt gemerkt dat ik daar fijner mee kan praten en echt mee op men gemak ben maar ik heb een vraag hoe en waar vind ik ze

ik zit op speciaal onderwijs dus daar zijn al bijna geen meiden omdat autisme en adhd enzo komt zoveel meer voor bij jongens en de meiden die er zijn zijn wat vreemd dus bij deze dames en heren weten jullie plekken waar ik deze normale lieve meiden kan ontmoeten  of hoe ik ze over het algemeen kan vinden  o ja en kleine belangrijke toevoeging ik game hele dagen in de vakantie wat minder maar na school altijd

groetjes!!

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3 (plaats geen persoonsgegevens). 

10 reacties

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

-onnodige quote verwijderd-

je wilt een vrouwelijk vriend omdat dat makkelijker praat? mischien school zou ik zeggen stap gewoon op iemand af en vraag hoe het gaat? je zit sowiso toch makkelijk in de friendzone en als je adhd heb is nie erg he, ik heb het ook maar ik zet de energie die ik heb om in interesse in anderen mensen. en plekken waar je ze kan vinden? ik denk gewoon school,buren, familie maar ik kom uit een gereformeerde kring dus mischien scheelt dat.

in iedergeval veel succes en als je nog vragen heb dan kun je ze altijd stellen 😉

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3 (plaats geen persoonsgegevens). 

Forum|alt.badge.img

Nou ja kijk bij mij op school zijn bijna geen meiden echt maar 6 ofzo van de 60 leerlingen

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

o, dat is inderdaad niet veel, ik zit zelf ook wel eens op discord en daar zijn ook groepen van aardig mensen mischien is dat iets? met een meid gamen en teglijk praten? 

Groetjes ik

Forum|alt.badge.img

Doe dat al weleens maar wil iemand in het echt snap je? Die naast me kan staan.

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

Ja lastig, misschien gewoon op het station een gesprek voeren en vrienden worden, gewoon vriendschappelijk blijven zie dr als je zusje ofzo

Forum|alt.badge.img

Of ik durf het niet of ik vind ze gwn nooit snap je daarbij hoe vaak kom je bij het station alleen hier is echt niets waar jongeren bijv bij elkaar kunnen komen en dat word niet beter gemaakt dat iedereen alleen maar binnen zit

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3 (plaats geen persoonsgegevens)

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • June 28, 2025

Hoi kun je niet bij een club gaan? Zoals muziek of sport of scouting. Waar je meisjes tegen komt. Dan maak je gauw genoeg vriendinnen! 

Groetjes Tjempie xxx

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

Of ik durf het niet of ik vind ze gwn nooit snap je daarbij hoe vaak kom je bij het station alleen hier is echt niets waar jongeren bijv bij elkaar kunnen komen en dat word niet beter gemaakt dat iedereen alleen maar binnen zit

Hoezo zou je het niet durven? (Je vraagt toch geen verkering?) En er zijn volgens mij echt veel jongerenavonden waar je naar toe kan, ik zelf ga altijd of financiële altijd naar jv van de kerk. Ik denk dat ze die bij jou ook wel hebben mischien moet je dat eens proberen. Ik weet niet of het seizoen voorbij is maar je bent daar altijd welkom!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 28, 2025

Dag Anoniemeendagsvlieg,

Ik ben zelf 14 en stuggel ook wel met vrienden maken, ik heb namelijk zelf ook ASS (Asperger) , ADHD en nog andere sh!t. Ik heb zelf een heel vreemd verhaal dat ik op de trein zat en er een meisje (13) was met een knuffel beer. Ik vroeg haar wat er was en zo zijn wij eigenlijk vrienden geworden. 

Goed, zeg maar hé. Ik vind die tip van de trein dus wel goed maar als je dat niet ligt met je je hobby gaan doen ik een club daar heb ik ook al veel vrienden gemaakt! 

Beter!!!

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3 (plaats geen persoonsgegevens)

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@Anoniemeendagsvlieg, ik snap heel goed dat je graag een meisje als goede vriendin wilt, iemand bij wie je je fijn voelt en goed mee kunt praten. Dat kan best lastig zijn, vooral als je op een kleine plek woont en op speciaal onderwijs zit waar bijna geen meiden zijn.

Een paar tips om meiden te ontmoeten die bij jou passen: probeer hobby’s en clubs in je buurt, zoals sport, creatieve workshops of dierenactiviteiten, waar je op een ontspannen manier nieuwe mensen leert kennen. Ook kun je online communities of games gebruiken om vrienden te maken, maar wees daar voorzichtig met wat je deelt. Vrijwilligerswerk of jeugdactiviteiten in jouw omgeving zijn ook goede plekken om mensen te ontmoeten.

Vraag ook aan docenten of begeleiders of zij activiteiten kennen waar je meer meiden kunt leren kennen. Het belangrijkste is dat je jezelf blijft en geduld hebt, want soms duurt het even voordat je iemand vindt waar het echt mee klikt. Misschien kun je ook proberen op school met meiden te praten die je aardig lijken; misschien vinden zij het ook lastig en zijn ze blij met iemand die interesse toont. 

xx liefs Wolf 🐺