Skip to main content
Vraag

ik zit vast en weet niet wat ik moet doen

• January 17, 2026
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

Hallo ik heb voor nieuwjaar een jongen leren kennen echt een schat hij was alles voor me beantwoorde mijn vragen en ik zag echt een toekomst met hem tot op de dag dat hij het officieel zo maken dat we in een relatie zatten heeft hij me ghost en ben daar achter heel erg verdrietig geweest en nu heb ik een nieuwe jongen leren kennen die is zo lief en we steunen elkaar enzo en heb het gevoel dat hij me begrijpt en voor deze jongen heb ik lijk ook gevoels voor gekregen nog niet erge maar ze zijn er wel gisteren heeft de jongen die me geghost heeft me weer gevoegd op snap die zei dat het hem spijt enzo en ik vergeef het hem maar ik weet niet meer wat ik moet doen want ik zag wel alles met hem en tis gewoon moeilijk maar die jongen die ik heb leren kennen wil ik zeker niet kwetsen want dies zo lief voor mij en ik ben ook de enigste waarvoor hij nog naar school gaat en ben ook de enigste die hem steunt ik wil er echt zijn voor hem 

4 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 17, 2026

Hoi,

Is dat niet een beetje cheaten? Maar ik snap je punt. Enige dat het kan oplossen is eerlijk zijn tegen degene met wie je jezelf niet een toekomst op ziet bouwen. Maar oprecht nooit met 2 jongens gevoelens delen; het is moeilijk, maar als een van hun ziet dat je in de situatie zit, dan heb je sowieso drama en erge problemen. Wees dus gewoon eerlijk en zeg dat je het niet ziet zitten.

Groetjes,

ghast

Preitje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 17, 2026

Sorry ​@Nevadatjee 

Dit gaat helemaal niet over het topic maar in je quote staat dat je er geen goeie dag van moet maken.

Preitje

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 26, 2026

Sorry ​@Nevadatjee 

Dit gaat helemaal niet over het topic maar in je quote staat dat je er geen goeie dag van moet maken.

Preitje

OW heyy bedankt 

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 26, 2026

Hoi,

Is dat niet een beetje cheaten? Maar ik snap je punt. Enige dat het kan oplossen is eerlijk zijn tegen degene met wie je jezelf niet een toekomst op ziet bouwen. Maar oprecht nooit met 2 jongens gevoelens delen; het is moeilijk, maar als een van hun ziet dat je in de situatie zit, dan heb je sowieso drama en erge problemen. Wees dus gewoon eerlijk en zeg dat je het niet ziet zitten.

Groetjes,

ghast

hey bedankt ik heb dit gedaan en de jongen verteld dat ik gevoelens voor iemand anders had dit was geen cheaten want ik en die jongen dat ik gevoelens voor heb zijn niet echt samen maar ja keb het gezegd en nu valt er echt een last van mn schouder