Vraag

Ik zit in een break en ben bang dat het over is..

  • 3 June 2019
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus al 1,5 maand echt enorm veel contact met n jongen en vind hem echt heeel leuk, en zie hem ook elke dag. Afgelopen woensdag ging het alleen mis en heeft hij op een feestje met veel drank met 2 andere jongens gezoend. Donderdag vertelde hij mij dit met tranen in zijn ogen en ik heb hem dit ook vergeven. Ik heb hem vrijdag avond wel gezegd dat ik wil dat hij een keuze maakt, Of vrienden en geen seksueel contact of open staan voor een relatie. Hij zei toen dat hij het echt niet goed wist maar dat hij geen vrienden wou zijn. Ik heb hem toen daarna weer elke dag gezien waarna ik hem gister avond vroeg hoe het er nu mee stond. Hij zei dat hij het echt moeilijk vond maar het hem beter leek om elkaar een paar dagen niet te zien.

En nu zijn we hier, ik voel me er echt heeel naar over en ben echt bang dat het voor altijd over is. Waarom zou hij een break willen? Wat moet ik doen?

4 reacties

Badge
praat met hem over 1 of 2 weken, als hij niets met je wilt, is hij vast niet de ware, als hij het nog steeds niet weet, zou ik zeggen van: prima, app/bel me maar als je een keus hebt gemaakt
wees geduldig en vastberaden en probeer er later er over weer te praten,
ik weet zeker dat het goed komt
daar geloof ik in je
Heyy
wat ik denk is dat hij gewoon wil nadenken over alles wat er gebeurt is. Misschien beseft hij na een tijdje dat hij je mist en wil hij je graag terug! Mijn advies wacht 3 dagen af en stuur hem dan een bericht of bel hem ofzo! Veel succes!
je moet gwn praten met hem vertel hem hoe je je voelt en vraag hoe hij zich voelt

Reageer