Vraag

Ik word te snel verliefd

  • 31 March 2020
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een meisje van 16 jaar en ik word echt veel te snel verliefd. Ik ken een jongen dan nog niet zo lang en ben ik al echt smoorverliefd.

Naja het is lastig om uit te leggen, maar ik geef mezelf gewoon veel valse hoop. Wanneer ik met een jongen praat die ik wel interessant vind maak ik al allemaal scenarios in mijn hoofd dat we een relatie krijgen etc. Die jongen is dan echt mijn alles op dat moment. Ik denk 24/7 aan hem en wil het liefst dan bij hem zijn. De meeste jongens zien mij dan nog gwn als 'een fix' en ze praten ondertussen gewoon met andere meiden. Dit doet mij dan echt pijn. Ik breek als het ware mijn eigen hart gewoon door valse hoop. Hier heb ik echt heel veel moeite mee aangezien ik vaak elke avond lig te huilen.

Trouwens, het is niet zo dat het elke week een andere jongen is. Als ik een jongen leuk leuk vind, maar hij vind mij niets dan duurt het wel echt ongeveer 3/4 maanden om er over heen te komen.

Maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik niet meteen gevoelens krijg van alleen paar keer oogcontact bijvoorbeeld. Want het doet mij elke keer weer pijn.Ā 

Ā 


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik ken dit... ik heb dit zelf ook.... als ik het gevoel heb dat ik verliefd te snel wel is waar wordt dan neem.ik afstant en denk alleen negatief over die persoon hioelijk helpt het je weet dat je niet alleen bent ok

Badge

Ik heb echt helemaal het zelfde. Als ik iemand knap vind en dan even met heb praat kan ik verliefd worden ik probeer dan gewoon aan andere dingen te denken of een andere jongen te bedenken waar je eigenlijk helemaal niks voor voelt zodat je die vorige vergeet dit helpt voor mijĀ 

xx

Badge

hee, ik heb precies hetzelfde. ik weet dan ook wel dat ik geen kans zou maken maar toch val je dan voor diegene en kom ik ook niet over hem heen. meestal ga ik dan denken aan dat hij me toch niet leuk vindt en dat de relatie ook niet mogelijk kan zijn. mijn vrienden vinden het dan wel raar als ik steeds verliefd bent maar je bent dus niet de enige. xx

Reageer