Vraag

ik word niet meer verliefd

  • 28 March 2020
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi allemaal,

ik ben een meisje van 14 jaar. ik heb veel vrienden, hobby’s en mensen zeggen dat ik best populair ben (wat mij persoonlijk niet veel uitmaakt). mijn probleem is dat ik echt sinds dat ik 10 was niet meer echt verliefd ben geworden op een jongen. misschien kan dat komen doordat veel jongens verliefd op mij zijn en ik niet op hen dat je dan minder snel iemand uitkiest maar ik vind het gewoon moeilijk omdat al mijn vriendinnen echt super veel crushes hebben op jongens en ik niks heb om over te praten. soms vind ik een jongen wel knap maar echt verliefd komt er niet echt van. ik heb wel het gevoel dat ik toe ben aan een relatie en zou t leuk vinden om sex te hebben met een jongen maar het lukt me niet om verliefd te worden op een bepaald persoon. 

is dit een fase waar ik doorheen ga of zo? iemand tips om weer verliefd te worden op iemand? of herkent iemand dit dat je echt heel lang niet verliefd bent geweest en hoe gaan jullie daar mee om/hoe veranderde dat?

hoop dat jullie wat tips en antwoorden willen droppen. groetjes a.xxxx <3 


6 reacties

Badge

Dat kan en dat is idd wel erg vervelend, het zou kunnen dat je gewoon geen goeie keuzes hebt in je klas of je bent asexueel(dat je niet verliefd kunt worden)

Heyy,

dat je op dit moment niet verliefd bent is helemaal niet raar. Je voelt je gewoon niet aangetrokken tot de jongens uit je klas, kan gebeuren. 
Als je klaar bent om met een jongen naar bed te gaan, zou ik persoonlijk wel wachten totdat je echt een jongen hebt gevonden die je echt heel leuk vind. Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. 
Het verliefd worden komt vanzelf. Je komt echt wel een keer een jongen tegen waar je een goede klik mee hebt. Je moet het gewoon op je af laten komen en jezelf niet forceren om verliefd te worden. 

Reputatie 1
Badge

heyy esther, 

bedankt voor je reactie! heeft me erg geholpen

Hoi

Niet iedereen is elke keer verliefd op een ander. Ik ben zelf ook bijna nooit verliefd. Ik denk dat je gewoon moet wachten tot er een jongen komt waar je echt geinteresseerd in bent. 

Misschien komt het ook doordat je het innerlijk van iemand belangrijker vindt dan het uiterlijk en wordt je pas verliefd op iemand als je diegene beter kent.

Als ik jou was zou ik me er niet druk om maken, het komt vanzelf wel. Als je het gaat forceren werkt het sowieso niet, dat werkt alleen maar averechts.

Ik hoop dat je er wag aan hebt. 

Liefs Lexy❤

Reputatie 4
Badge +3

Je weet zeker dat je ooit wel verliefd bent geweest? 

Reputatie 1
Badge

ja

 

Reageer