Skip to main content
Vraag

Ik wil nu zograag met haar

• April 26, 2026
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb een meisje die ik sinds ik ken al verliefd op ben. Het begon allemaal in een melkstal, ik was 10 en zei 8 jaar. Na 3 maanden kwam ik nog eens en ze wist mijn naam. Ik wou haar zo graag maar nu 2 jaar later heb ik nogsteeds niet. Sterker nog, het is minder geworden. In 2025 begin keek ze elke kerkdienst nog naar mij en ik terug, maar dat werd langzamerhand minder. Op dit moment is het helemaal weg. Op 24 september vroeg ze mij nog helemaal door over mijn fietsvakantie en vroeg waarom ik dat leuk vond en nog een heleboel dingen bij de melktank, maar 10 jan was ze helemaal niet zo enthousiast. En nu nog steeds niet echt ze kijkt nooit meer in de kerk maar pas met een uitje van kerk misschien wel. Maar net uit de kerk reed ze voor mij en wou ze de bocht omgaan naar links terwijl rechts korter was. Haar zus riep links dus ging ze links helaas. 

Zelf wil ik heel graag maar zei misschien niet meer na 2,5 jaar. Wat zouden jullie doen?

Tekst aangepast i.v.m. privacy

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • April 26, 2026

misschien denkt zij dat jij niks wil dus gewoon weer gaan praten met haar of misschien heeft ze iemand anders. maar als ze niks wil dan is dat jammer en moet je respecteren en moet je proberen ermee om te gaan.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 26, 2026

misschien denkt zij dat jij niks wil dus gewoon weer gaan praten met haar of misschien heeft ze iemand anders. maar als ze niks wil dan is dat jammer en moet je respecteren en moet je proberen ermee om te gaan.

Jamaar opeens uit het niets stoppen met alles. En dus wist ze dat ik haar wil (en wou). Ik ga wel inderdaad wat meer contact proberen te krijgen maar haar ouders maken het mij flink lastig. Ze heeft sowieso geen nieuwe vriend trouwens maar thanks voor je reactie.

Mvg F.

witwolkje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 26, 2026

Hiii ik zou idd gewoon met haar in gesprek gaan en er naar vragen. Alles heeft een reden en als je hiernaar vraagt wordt het denk ik meteen een stuk duidelijker voor je en kun je misschien beter accepteren dat jullie contact is weggeglipt. Hopelijk helpt mijn advies een beetje☺️

liefs❤️