Vraag

Ik wil niet naar school!!!

  • 20 January 2018
  • 6 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi.

donderdag (18 januari) vroeg ik aan m'n vriendin (wat ze niet is) of ik mijn ex zou toevoegen in een groep op whatsapp, maar toen zei ik nee laat maar.. maar ze heeft toch die nummer van hem geregeld. plus hij vind mijn ANDERE beste vriendin leuk... maar mijn ex vond t goed om in die groep te zitten. dus na school en ortho ging ik naar huis en belde ik hem. ik praatte over m'n gevoelens voor hem. en hij reageerde er op "het kan toch dat je mij knap vind jij kan er niks aan doen, je hoeft je niet te schamen" zei hij toen we belden. dus hij zei ook van dat hij me nog een beetje leuk vind. maar ja gister (19 januari) heeft hij het uitgemaakt op whatsapp, maar ik heb dus niet gereageerd alleen gelezen. maar toen had hij me geblokt opeens? en nu niet meer.
moet ik nou dir fake vriendin de schuld geven of mijzelf? want mijn beste vriendin vind mijn ex NIET leuk.
maar ik zei daar voor nog tegen hem dat je voor je gevoel moet afgaan ik zeg niet dat je met mij moet nemen. die dag donderdag zei hij ja maar ja
was wel verkeerde keuze. het is al gebeurd.
oh, en die fake vriendin van me komt heletijd bij me (degene die het heeft geregeld) deze situatie staat echt vast. maar ik heb d'r vaak gezegd dat ze niet moet roddelen over mijn beste vriendin. ik dacht serieus dat ze me hielp (wat niet hoefde) maar sinds NU weet ik dat ze iemand helpt maar dan op de verkeerde manier. 2 problemen eigenlijk...

ik heb geen zelfvertrouwen meer... ☹

ik heb dr over met mijn vertrouwenspersonen gehad dat mijn "vriendje" (mijn ex nu) mijn beste vriendin leuk vind... en we zitten alle 3 in dezelfde klas... ik heb mijn vertrouwenspersonen ook op facebook, ik ken hun via mijn broer. WAT MOET IK DOEN!?


reacties samengevoegd voor overzichtelijkheid - De Kindertelefoon

6 reacties

Hoi!

Wat een ingewikkelde situatie. Wel goed dat je er met je vertrouwenspersoon over hebt gesproken. Ik denk dat het handig kan zijn om eens allemaal samen een gesprek te hebben, waarin jullie het uitpraten. De situatie zoals ze nu is, is niet gezellig en voor niemand leuk, dus het uitpraten lijkt me de beste oplossing. Als je denkt dat het gesprek uit de hand gaat lopen, kun je vragen of er een leerkracht bij kan zijn.

Groetjes
x

Reageer