Ik wil mijn ex terug..

  • 1 May 2013
  • 5 reacties
  • 370 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey daar, ik hoop dat jullie me kunnen helpen ..
wel ik ben dus 14 jaar dus nog redelijk jong en in het 6de leerjaar (12j) had ik een superlieve vriend, nuja dat kon je niet echt een relatie noemen..
anyway nu zit hij dus op dezelfde school als mij (middelbaar) en ik ben echt stapel op hem..
het probleem is, hij is op iemand anders :((

Wat moet ik doen?.. hij weet wat ik voor hem voel maar hij voelt niet hetzelfde voor mij ;(

ik kan hem misschien vergeten maar dat gaat echt niet, ik kan me niet meer concentreren op school,kan niet meer eten :(

pff help? 😞

5 reacties

het is denk wel beter als je over hem heen komt, op hem wachten ofso is ook geen optie
er zijn genoeg mensen nog die jou leuk gaan vinden en waar je wat mee krijgt ,
je bent ook nog jong dus er komen genoeg mensen op je pad :)

miss kan je er over praten met vriendinnen of je ouders? luister muziek om je gedachtes af te leiden dat helpt denk altijd wel :)

succes! je kan het wel !:D
Hoi , 
het is moeilijk om hem te vergeten dat snap ik volgens mij ben je echt wel heel verliefd op hem...
Maar je kan misschien eerst terug goede vrienden worden met hem ?
En dan komt er misschien meer ? 
Suc6 meid !!! 

xxx
ow ja en ook misschien veel tijd dan met elkaar doorbrengen...
Iets wat erg belangrijk is om je ex ruimte te geven en niet te pushen. Ook aan jezelf werken kan je ex opnieuw doen smelten.
Reputatie 2
Badge +1
Beste @anonymous,

Een van de pijnlijkste dingen is als je een crush op iemand hebt en het niet wederzijds is . Jammer genoeg kan je niet iemand verliefd op jezelf maken. Ik lees dat je wel al weet dat hij jou niet leuk vind. Dit is voor jou natuurlijk erg vervelend, maar wel een duidelijkheid. Je weet nu waar je aan toe bent. Verliefd op iemand zijn gaat niet meteen over. Dit moet je echt even de tijd geven en dan lost het zichzelf vanzelf op. Het is misschien moeilijk te begrijpen nu maar als je eenmaal een tijd verder bent zul je het wel snappen. Om hem makkelijker te vergeten raad ik aan veel leuke dingen te doen met vriendinnen van je en zo veel mogelijk contact met deze jongen te vermijden, zodat je rustig de tijd hebt om hem uit je hoofd te zetten.

Groetjes,
JustMyLovelyAdvice

Reageer