Vraag

Ik wil m'n (ex) vriendin terug

  • 5 October 2019
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen, ik zit een beetje met een lastige situatie. Misschien hebben jullie advies voor me hoe ik hiermee moet omgaan.

Sinds kort is het uit gegaan met mijn vriendin. Dit was volledig mijn eigen schuld, want ik ben zo dom geweest om vreemd te gaan. Ik heb met m'n vorige vriendin seks gehad en daar tegen haar over gelogen. Dit is niet de eerste keer dat ik over zoiets heb gelogen tegen haar. Ik heb ontzettend veel spijt voor wat ik haar heb aangedaan en heb tig keer mijn excuses aangeboden. Ik heb haar echt laten weten dat ik wil veranderen.
Door deze daden heb ik onze band ontzettend beschadigd (wat best logisch is). Ze heeft me ook uitgelegd dat het er voor nu alleen nog maar in zit om vrienden te blijven. En dat het een lange tijd gaat duren om dat vertrouwen weer op te bouwen. Ik begrijp haar hier ook in, want andersom zou ik precies hetzelfde hebben.

Alleen ik wil het deze keer niet weer fout doen en ik wil me echt bewijzen tegenover haar. Ik maak me ook echt zorgen of ik niet te snel ga op dat gebied. En dan heb ik het nu over of ik niet teveel appjes naar d'r stuur en of ik d'r niet teveel push. Ik weet dat ik d'r tijd moet geven, maar het is gewoon moeilijk voor nu, omdat het letterlijk elke kant op kan gaan.

Ik hoop dat iemand me een paar tips kan geven, want zelf zit ik nogal in de knoop 😞

3 reacties

Even laten rusten!

Als je te snel weer terug bij haar wilt zijn, komt dit vaak aanvallend (als ik het zou mag noemen) over. Het is het beste om gewoon even 2 maandjes je eigen weg te gaan. Misschien dat ze dan wel al singalen geeft dat ze jullie relatie mist. Of je merkt misschien dat het beter is om alles gewoon achter je te laten.

Maar zeker niet te vroeg! Hier kan ze zich enorm aan ergeren, omdat ze misschien stiekem nog boos is, of verdrietig. Je moet het echt even laten zo als het is. Ze weet dat het je spijt en dat je haar terug wil, als ze er overheen is, en ze wilt je terug, komt ze vanzelf wel

Maak je geen zorgen! Is moeilijk, ik weet het. Maar het is echt het beste om er niet veel aan te denken.

Veel sterkte, en ik hoop dat jullie snel weer bij elkaar zijn!


Ik wens je het beste,
LVA
Ze is gekwetst omdat als je van haar houd waarom ga je op een ander en aan spijt heeft ze niets want mag ze zeker zijn dat dit de enigste keer is want in haar ogen kan ze je niet vertrouwen.

Je moet het tijd geven want ze zal woedend zijn maar ook verdrietig en je kan nu 1000x zeggen dat het je spijt voor haar is dit een leugen omdat ze je niet vertrouwd en geef haar tijd maar ik vrees er helaas voor.

Ze is nu momenteel niet voor een reden te vatten en het kan zijn dat zij op iemand anders verliefd wordt dus wil je haar terug toon haar dat zij alles is en de enigste maar niet opdringen want dan gaat ze denken dat je wanhopig bent en met je lachen. Wees lief voor haar, toon haar dat het je spijt en dat je het goed bedoeld want woorden betekenen niks. Je kan miljoenen keren zeggen ik hou van jou maar dat zijn woorden het is de liefde die je geeft wat telt maar laat haar nu wat bekomen en geef haar tijd.

Iedereen verdient een 2de kans maar die moet je verdienen en tonen dat je haar vertrouwen waard bent.
Begrijp ook dat zij waarschijnlijk tijd nodig heeft om dit te verwerken. Het is misschien het beste om het even te laten.

Het is ook lastig voor haar. Zij heeft aangegeven dat er voor nu alleen in zit dat jullie vrienden blijven. Misschien als je dr even met rust laat, dat ze vanzelf wel weer bijdraait.

succes!

Reageer