Ik wil iets leuks doen met een van mijn vriendinnen maar ik ben onzeker.

  • 15 January 2018
  • 3 reacties
  • 424 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet of deze topic bij Relaties en Liefde hoort maar ik vertel het toch.
Er komen steeds gedachten in mijn hoofd en in die gedachten verwen ik een vriendin.
Ik masseer haar in mijn gedachten.
Maar ik heb bijna nooit durven vertellen dat ik dit soort dingen leuk vond.
Dat zit zo:
Toen ik klein was ging ik graag de voeten kietelen van mijn tante en ook voelen en aaien.
Ik deed dit vooral graag met mensen die een panty om hun voeten hebben.
Ik spoel nu door naar de begin van mijn pubertijd.
Als ik ergens naar toe ga, waar dan ook en als ik vrouwen tegenkom met panty's om hun benen voel ik mij aangetrokken want ik krijg de neiging om de schoenen uit te trekken en te kietelen en te masseren maar dat is niet netjes omdat het onbekenden zijn.
Daar kwam vorig jaar verandering in.
Toen ik bij de logopedie was had de logopediste een panty aangetrokken.
Dus ik voelde mij aangetrokken.
Ik praatte daarover en ze zei dat het niet bij haar mag en dat ik beter een vriendin moet gaan zoeken bij wie het wel kan.
Toen kwam er familie langs en de verloofde van mijn neef vond het toevallig leuk.
Dus ze werd graag verwend en haar voeten werden graag gemasseerd en gekieteld.
Maar nu vind ik het jammer dat ik niet altijd zo iemand bij mij had want ze komt van Turkije en woont daar maar nu zoek ik iemand bij wie het wel kan.
Ik heb personen gevonden bij wie het wel kan.
Maar ik ben bang dat hun ouders mijn voorkeuren niet gaan accepteren.
Hoe kan ik hier best mee omgaan want de verleiding wordt steeds groter en groter.
En alleen als ik doe wat ik in mijn gedachten deed wordt mijn hoofd leeg en komen die gedachten niet op.
Een stem zegt steeds tegen mij: Gewoon doen!
Als ik antwoorden krijg waardeer ik dat.

3 reacties

Gewoon doen!??

Reageer