Vraag

Ik wil het uitmaken

  • 2 January 2019
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb Nu bijna 10 maanden een vriendin en ik vindt haar niet meer zo leuk, maar het uitmaken vindt ik echt heel lastig. Iemand tips?

5 reacties

Gewoon eerlijk en direct zijn, daar hebben beide partijen het meeste aan.
Gewoon eerlijk en direct zijn, daar hebben beide partijen het meeste aan.
Badge
Haar het eerlijk en duidelijk vertellen dat zal moeilijk zijn maar met iemand hebben waarvan je niet houd lijkt mij ook niet fijn! ๐Ÿ˜Š
Hey,

je moet zoals al gezegd gewoon eerlijk tegen haar zijn, daar hebben jullie allebei veel meer aan. Ik zou wel aanraden om het een beetje subtiel te brengen, zoek een goed rustig moment uit en praat erover. Maar doe het wel persoonlijk en niet via de app, dat kan heel verkeerd uitpakken.


Succes!
Hey!
Ik snap dat het moeilijk is om het uit te maken!
Je wilt haar niet kwetsen maar uitmaken zonder iemand te kwetsen is onmogelijk :(
Ik zou je gedachten op een rijtje zetten en dan een afspraak maken met je vriendin!
Niet op een vrolijke manier zo van :Hey wil je misschien even afspreken!
Maar gewoon :We moeten even praten na schooltijd (bijvoorbeeld)
Want je wilt natuurlijk niet hebben dat ze denkt dat ze een leuk afspraakje met jou hebt dan komt het harder aan!Dus alle eerst met een serieus gezicht zeggen dat je wilt praten!!
Hier zijn nog een paar tips die ik op een website heb gevonden

Tips:
- Wees eerlijk, naar jezelf en naar haar.
- Bereid het gesprek โ€˜voorโ€™.
- Luister naar je gevoel, als je middenin het gesprek beseft dat je haar misschien toch niet kwijt wilt, stop dit gevoel dan niet weg.
- Laat haar ook praten, het is belangrijk voor haar dat hij vragen kan stellen en haar ook zijn dingetjes kan zeggen. Hier kun jij ook weer van leren voor een volgende relatie.
- Doe het persoonlijk! Maak een relatie nooit uit via je telefoon

Reageer