Skip to main content
Vraag

ik wil graag zoenen voor de eerste keer

• May 11, 2026
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jongen van 15 en ik ben hetero. Veel meisjes denken vaak dat ik homo ben terwijl ik heel zeker weet dat ik dat niet ben. Maar ik wil graag een keer ontgroend worden maar ik denkt dat meisjes mij niet leuk vinden daardoor. Hoe kan ik bijvoorbeeld op een stadfeestje zorgen dat meisjes mij wel heel leuk vind en met mij willen zoen?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1

Zelf heb ik er ook geen ervaring mee maar wat ik zou zeggen wordt lekker dronken en stap op een meisje af en dan een beetje flirten en dan op een geven moment kan je vragen of ze wilt zoenen als zij ook dronken genoeg is

Goededomme
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 15, 2026

Beste ​@Ano2010 en ​@Banaan_ABCXYZ 

Mooi dat je denkt zeker te weten dat je geen homo bent .

( alsof dat een schande zou zijn ….)

Zelf ben ik hetero met een vleugje bi erbij .Voel mij er goed bij en laat mij niet graag kooien in welk label dan ook.Freedom man !

Volgens mij is iedereen wel een beetje bi maar dat schijnt ook al voor veel van ons als nieuwsgierige pubers moeilijk om uit de strot te krijgen.

Ok., je wilt wat iedereen minimaal wil → kussen .

Nou dan heb ik goed nieuws voor je en dat is vooral niet de weg via coma-zuipen.

A het is doodgewoon slecht voor je hersens en B weet je als je goed dronken bent en dat meisje ook , al helemaal niet meer wat je hebt beleefd .Hooguit het kotsen en dat is weer geen goed recept voor tongen/zoenen/ontgroenen.🤢

Wanneer meisjes zeggen dat jij homo bent dan lokken ze je juist uit je gulp ., zijn ze je aan het testen en zit je dus op de goede weg en komt die 1e vrijpartij vanzelf.

Zoiets dwing je nooit af omdat het vanzelf op je weg komt.

Dus ...blijf gewoon jezelf en dan floept er voordat je het weet wel een tong in je 15 jarige gepoetste mond. ( dus geen bananen eten ….)

Hou ons aub op de hoogte .😁

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 17, 2026

@Goededomme 

Hoi, ik heb de laatste tijd veel stadfeestjes enzo en dan wil ik het nog steeds wel maar dan vind ik het raar om zomaar op een meisje af te stappen. Heb je hier ook tips tegen. Want dat gaat eigenlijk wel makkelijker als je dronken bent!

Goededomme
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 18, 2026

Hoi leuke ​@Ano2010 

Je hebt gelijk : wanneer je  onder invloed bent van bijvoorbeeld drugs en/of alcohol 

gaat het gemakkelijker omdat alle - of de meeste - remmen dan wegvallen.

Maar  dat kan dus ook totaal verkeerd uitpakken voor het betreffende meisje., meer risico dat ze in de stressssszzz schiet of denkt dat je een enge man bent die weinig goeds voor haar in petto heeft .

(Stads) feesten staan erom bekend dat het nog wel eens uit de hand wil lopen en vallen er klappen.

Niet lollig voor haar maar ook jezelf.

Tips ?

Vertrouw wat meer op jezelf zonder het gebruik van euhhh hulpmiddelen .

Gooi je charmes in de strijd ., geef haar een oliebol of een roos en dan roep je “ wil je met mij trouwen “ 

Redelijke kans dat ze dol is op dat soort onverwachte humor en dan is het bingo 😍

Hou je mij aub even op de hoogte ?