Beantwoord

ik wil een vriendinnetje

  • 14 August 2019
  • 4 reacties
  • 182 Bekeken

Badge
Ik ben een jongen en ik wil heeel graag een vriendin
maar ik durf gwn niet zomaar naar iemand toe te gaan ik zoek een leuk meisje met humor en een goed karakter ik ben 12 bijna 13
en zoek een meisje van 11 a 12
heeft 1 van jullie miss tips
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 August 2019, 23:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hallo!

De grootste en beste tip die ik jou kan geven waar je jaren gebruik van zal maken. Wacht lekker met een vriendinnetje te vinden, je bent nog jong. Zo denk ik erover. Wat je namelijk zou hebben is geen echte verkering want je praat bijvoorbeeld nog niet over je toekomstbeeld.

Wacht lekker en wees een kind!

Groetjesss!
Reputatie 3
Badge +3
Eyyy, als je nog 12 bent en ook als 13 heb je nog een heel leven voor je. Dus je hebt nog de tijd. En als je een leuk meisje tegenkomt, pak dan je kans zou ik zeggen!

Gr. Iwemw
Hey, de mensen hiervoor hebben je vertelt te wachten. Hier ben ik een deel mee eens, want je hebt inderdaad nog een heel leven voor je! Je jeugd beleef je maar 1 keer. Maar aan de andere kant, je kunt niet tegen je gevoelens ingaan. Je doet daarmee alleen jezelf pijn. Als je het echt wil, dan zal ik je helpen!
Je kunt het juiste meisje het beste krijgen om gewoon simpelweg jezelf te zijn! Zorg ervoor dat je niet jezelf gaat veranderen voor iemand anders. Blijf lekker jezelf, en het belangrijkste; heb geduld.
Het meisje zal niet nu gelijk komen omdat je het wil. Het meisje zal komen zodra het moment er is, en de tijd rijp is. Wachten klinkt nu vreselijk, iknow, maar geduld wordt beloond.

Ik hoop dat dit je heeft geholpen &#x;
Ik ben een jongen en ik wil heeel graag een vriendin
maar ik durf gwn niet zomaar naar iemand toe te gaan ik zoek een leuk meisje met humor en een goed karakter ik ben 12 bijna 13
en zoek een meisje van 11 a 12
heeft 1 van jullie miss tips

ik ben 15 jaar (jongen) en ik zie ook dat ik nu anders naar meisjes kijk dan toen ik 13 was dus blijf w8en tot je 14e of 15e of als je denkt over de ware te hebben gevonden take a change want als je dat sws niet doet weet je helemaal of ze je leuk vindt ... en probeer meisjes uit je vrienden groep om hulp te vragen want vraag tips bijv wat vinden jullie leuk aan een jongen etc ... hopeljik heeft dit je geholpen!

Reageer