Vraag

Ik wil een vriendin

  • 14 August 2018
  • 6 reacties
  • 149 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik loop al een tijdje hier tegen aan ik ben singel en ik zou echt graag een vriendin willen ik ben 180cm lang en rond de 80kg heeft iemand tips??

6 reacties

Uhm wachten denk ik
Je kan nu wel met een willekeurig meisje een relatie krijgen maar is dat dan omdat je zo graag een vriendin wil of omdat je echt van haar houd en jij je leven ermee wil beleven, ik wil gewoon zeggen wacht gewoon af en wacht tot je de ware vind daar word je veel gelukkiger van dan dat je met iemand krijgt die na 1 maand weer weg is
Leuk dat je gracht bent...

Anyway,
Ook ik denk dat wat geduld vereist is.
Stap op degene af die jij leuk vindt, of ga daten als je daar de leeftijd voor hebt.
Wat is je leeftijd namelijk?
Als je op niemand een oogje hebt kun je altijd nog nieuwe mensen ontmoeten en kijken of het daarmee klikt, maar niemand zal in een ogenblik je hart veroveren.
Het zal dus wel wat langer duren dan een week.

Wat zouden wij met jouw gewicht moeten?
Twee mensen met eenzelfde lengte kunnen een totaal andere lichaamsbouw hebben, ondanks dat ze hetzelfde gewicht hebben.
Niet dat dat echt uitmaakt, tenzij er nog iets aan de hand is.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je kunt, zoals Ronald2001 aangeeft, beter geen relatie nemen puur om een relatie te hebben. Hier heb je namelijk uiteindelijk weinig tot niets aan. Op een gegeven moment zal je een meisje tegenkomen waarbij de gevoelens wederzijds zullen zijn (of zijn geworden), maar dit kan best even duren. Je kan natuurlijk wel de potentiƫle kandidaten verhogen door (meer) nieuwe meisjes te leren kennen/te ontmoeten. Dit kan bijvoorbeeld op je sportclub of tijdens een hobby die je uitoefent. Tijdens het uitgaan zou ideaal zijn, maar dit moet je maar net doen of kunnen (zie nergens een leeftijd). Waar je dan ook meisjes kunt ontmoeten. Het zou zelfs online kunnen al raad ik dit niet aan. Geduld hebben hoort erbij en hou je er vooral niet zo mee bezig. Het komt vanzelf echt wel.
Wie niet zoekt zal vinden
Leef je leven
En op een gegeven moment kom je een meisje tegen die ook haar leven leeft
Dan zien jullie elkaar en leven jullie samen jullie leven.
Punt.
er komt ooit ook nog wel een meisje voor jou hoor !!1 dus geniet nu gewoon van je leven en dat meisje komt vanzelf wel

Reageer