Vraag

Ik weet niet wat ik voel...

  • 2 November 2018
  • 2 reacties
  • 418 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Een tijdje geleden ging ik op Omegle omdat ik m'n huiswerk even zat was, en toen kwam ik iemand tegen. Hij was heel lief en complimenteerde me maar niet op een rare manier, hij was helemaal niet opdringerig etc en we konden goed met elkaar praten, ondanks dat hij zichzelf niet toonde voor de camera... Ik toonde mijn gezicht trouwens ook niet, maar wel vanaf mijn lippen. Na een tijdje liep het uit de hand en heeft hij me geholpen om te leren mezelf te bevredigen. Daarna hadden we snaps uitgedeeld met elkaar en heeft hij me de avond erna weer geholpen. Deze keer was hij er ook eerlijk over dat hij 30 is, maar dat vind ik zelf geen probleem omdat ik oudere mannen meestal aantrekkelijker vind dat mijn eigen leeftijdsgenoten, en ik had al zo'n voorgevoel. Op een gegeven moment vond ik dat ik er te veel mee bezig was omdat ik de hele tijd aan het uitkijken was naar dat momentje van de dag met een wildvreemde, dus heb ik het gestopt. Het fysieke deel van zelfbevrediging heb ik niet eens per se het meest gemist, maar ik mis zijn lieve woordjes en zijn karakter en hoe we leuke gesprekken kunnen hebben. Ik durf hem dit niet te vertellen omdat hij me dan waarschijnlijk voor gek verklaard, aangezien ik zijn gezicht niet eens heb gezien. Maar qua karakter weet ik al dat hij totaal mijn type is, dus zelfs al is hij niet mijn type qua uiterlijk zou het me niet eens zo veel boeien. Ik durf hem dit alleen niet te vertellen en weet niet eens wat ik van hem verwacht, een relatie is al helemaal geen goed idee en doorgaan met dit spelletje waarbij hij me helpt bevredigen vind ik ook heel ongezond worden omdat ik bijna geobsedeerd raak door mijn gesprekken met hem. Ik weet daarom ook niet waarom ik me nu zo leeg en emotioneel voel, terwijl het eigenlijk iets heel luchtigs was in het begin...

2 reacties

Ja eigenlijk is het op zich wel fout
als je zelf er niet fijn bij voelt dan raad ik je aan om te stoppen,
Als je er fijn bij voelt kan je doorgaan maar laat je gezicht niet zien
en geef ook geen persoonlijke informatie over je zelf
Groetjes SophieOusriFan!
Hoi

Je bent op internet een man leren kennen. Eerst waren jullie gesprekken onschuldig, maar nu zijn ze best intiem geworden. Ik vind het alvast goed dat je inziet dat je hier voorzichtig mee moet zijn, en dat het niet gezond is als dit een obsessie wordt.

Zoals Spohieousri zegt, is het goed om heel voorzichtig om te gaan met je privacy. Jij voelt het beste aan wanneer teveel van je aandacht naar je internetvriend gaat. Je zou kunnen aangeven dat je het een beetje te intens begint te vinden. Hij moet dat respecteren.

Groetjes
Kenshin

Reageer