Ik weet niet wat ik moet kiezen

  • 3 August 2021
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

Hoi ik ben Sarah een depri meisje die Bisexual is, 

En ik heb tips nodig. hier is een ding dat je wel zou moeten weten.

dus ik heb deze vriendin genaamd Aimée en ze is erg aardig.

samen met haar voel ik fijn en gezellig  gwn vrienden :) 

als haar beste vriendin er bij is voel ik me ook ok maar net wat meer als een derde wiel. 

Dus ik zal je nu dit verhaal vertellen.

ik kenden Aimée van mijn danslessen en zo zijn we vrienden geworden.

ik en Aimée hadden altijd al een kleine koppel klik maar we zijn nooit samen geweest zijn we ook nu ook niet. 

wat ik met koppel klik bedoel is dit: we knuffelen veel met elkaar, en een keer lagen we naast elkaar op de bank en toen was ik een E-boek aan het lezen terwijl zij met een arm over mee heen lag en met haar hand door mijn haar zat te vegen.  Dat is wat ik bedoel. 

dus ik voel daarmee gevoelens en dus gevoelens voor haar ik zou gwn haar vriendin willen zijn maar weet niet of het een goeie keuzen is dit is waarom: ik voel soms een derde wiel als haar bff vriendin daar is, ik wil onze vriendschap niet verliezen [dus wat als ze nee zegt.]  , en misschien zal het gwn een slechte keuze zijn. help ik weet niet wat ik moet kiezen ik voel me fijn om haar heen maar soms voel ik me dom om haar heen [op de slechte manier natuurlijk].

 

en het spijt me voor de slechte info

 

 

 

 

 


2 reacties

Badge

eigenlijk ben ik niet Bi maar Homoflexable.

betekent dat je op meiden en op jongens valt maar eerder naar meiden kijkt voor mijn geslacht.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @zoveelste-anonieme-account 

Je bent zeker niet enige er zijn nog 3 anderen die de laatste 2 dagen een soortgelijke topic zijn gestart (:

Na het lezen van je post denk ik dat er een grote kans is dat zij jou ook leuk vind. Ik zou het zeker gewoon IRL vragen en niet via chat ofzo.

Mocht ze toch nee zeggen dan bespreek je gewoon met haar dat je haar ook een heel goede vriend vind en gewoon vrienden wil blijven. Kan een beetje awkward zijn, maar komt wel goed aangezien jullie goede vrienden zijn. Dat snapt ze zeker!

Het bovenste gedeelte is gecopy paste van mijn comment op een andere topic, maar ik denk ook na het lezen van jou post dat je een grote kans hebt :D

Verder raad ik je aan om door posts te kijken over depressie op dit forum. Er staan een heleboel goede tips. Het gaat je zeker helpen!

Veel succes

Groetjes NV

Reageer