Vraag

Ik weet niet of ik BI ben?πŸ³οΈβ€πŸŒˆ

  • 21 October 2018
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey! Ik ben een meisje van 13 jaar, alleen ik weet niet of ik bi ben, ik begin wel soort van anders te kijken dan normaal naar meisjes enzo.. alleen ik weet het gewoon niet zeker..

5 reacties

Hey
Ik zou je eerst even afvragen of je ooit gevoelens voor iemand hebt gehad,
Zo niet, zal ik je nog geen zorgen maken tot je gevoelens krijgt. Geen haast!
Als je gevoelens hebt/hebt gehad voor een jongen, moet je eerst kijken of die echt zijn/waren.
Zo wel, ben je zeker geen Lesbi (Dat vroeg je je niet af maar dat is handig om te weten).
Als je gevoelens hebt/hebt gehad voor een jongen, moet je eerst kijken of die echt zijn/waren.
Zo wel, ben je zeker geen hetero (Vroeg je ook niet maar ook hanig om te weten)
Als je het allebei hebt/ hebt gehad is de conclusie dat je echt bi bent, als je maar voor 1 geslacht gevoelens hebt gehad kan je lastiger een conclusie maken, dan zou ik het op hetero houden totdat je weer gevoelens krijgt.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel en dat je er iets mee kan!
Xx
Ik denk dat iedereen van tijd tot tijd een beetje bi gevoelens meemaakt dat is heel normaal. Je hoeft het nu echt nog niet te weeten. Als je een keer een leuk meisje tegen komt super leukπŸ‘πŸ» als je een keer een leuke jongen tegen komt super leukπŸ‘πŸ»

Je gaat dat vanzelf alemaal wel ervaren en dat heeft gewoon wat tijd nodigπŸ‘πŸ» je hoeft het nu echt alemaal nog niet te weetenπŸ‘πŸ»β€οΈ

Xx
Hoii ik ben homo en daar ben ik achter gekomen doordat ik na enige tijd gevoelens kreeg voor jongens ik denk dat dat het belangrijkste teken is of je verliefd word op een meisje en als dat zo is
NIKS mis mee als je maar gelukkig bent

Gr. Jesper

Reageer