Vraag

Ik weet niet of een meisje me leuk vind

  • 29 March 2023
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Badge

Hoi, jongen van 13 hier.

Dit is een vraag voor alle meisjes op het forum want die snappen natuurlijk het beste hoe ze in elkaar zitten :)

Ik zit in het eerste jaar op de middelbare en die vwo in een havo - vwo klas.

Veel jongens zijn heel erg druk in de klas of fanatiek met sport terwijl ik eigenlijk de enige ben die rustig doet. (Ik ben wel vrienden met de meeste jongens)

Sommige meisjes spraken mij op dat feit aan en zeiden dat ze dat wel knap vonden, waaronder een meisje genaamd Clara (niet haar echte naam)  

Elke 3 weken wisselen we van plek in de klas en deze keer had mijn mentor me naast Clara gezet, dus die leerde ik meteen goed kennen.

Ik vind Clara zelf heel aardig en zij mij volgens mij ook, we kletste dus ook de hele dag in de les. Zo veel dat we dagelijks met elkaar werden geshipt. (Dit gebeurde ook al met een ander meisje maar zij is gay dus daar heb ik natuurlijk geen kans mee) 

Ik vind Clara denk ik leuk maar ik weet niet of zij mij leuk vind. Dit zijn een paar redenen waarom ik denk dat ze mij leuk vind:

1. Ze is altijd aardig tegen me

2. Toen ik een keer ziek was appte ze me elke dag om te vragen of ik er morgen weer zou zijn

3. Ze heeft me een keer naar mijn huis gevolgd (niet op een rare manier ze fietste naast me)

4. Een vriendin van haar vertelde me laatst dat ze er 99% zeker van is dat ze mij leuk vind. (Ze had geen reden)

 

Als er nog vragen zijn wil ik due graag beantwoorden :)


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Het kan maar ik denk het niet , het klinkt heel vriendschappelijk. Meiden zitten wel wat anders in elkaar met verliefdheid dus nee ik denk niet dat ze je oprecht leuk vind

Het zou kunnen.  Ik zou gewoon vragen of ze een keer iets met je wil doen.  

Hoi. Gewoon zoals Mimo zegt:  mee uit vragen :) als jullie al zo goed met elkaar zijn kun je dat rustig doen. Iets leuks doen is dan een mooie test.

Sjammetje xxxx

Reageer