Skip to main content
Ik heb dus al zo’n 4 maanden een crush op een jongen en we hebben toen geappt enz en ik heb ook tegen hem gezegd dat ik hem leuk vond en hij vind me dus ook leuk alleen hij wou meer contact enzo, we zouden gaan afspreken maar dat is er nooit van gekomen, hij zit bij me op school maar we hebben nooit in real life gepraat. Sws is t een beetje ongemakkelijk om bij hem in de pauze te gaan zitten want we hebben allebei een verschillende vriendengroep. Heeft iemand tips voor me k weet echt niet hoe k op andere manieren contact moet zoeken.
Hoi

Een jongen en jij wisselen al enkele maanden berichtjes met elkaar uit. Inmiddels vind je het moment gekomen om af te spreken.

Je zou deze jongen een berichtje kunnen sturen met de vraag om samen de pauze door te brengen. Ook zouden jullie kunnen afspreken om na school een ijsje te halen. Naarmate jullie elkaar beter leren kennen en vlotter met elkaar leren omgaan, zouden jullie wat vaker buiten school kunnen afspreken, zoals naar het park of de bioscoop.

Groetjes

Kenshin
Wat @Kenshin zegt zijn inderdaad hele goede tips, vooral het afspreken buitenschool lijkt mij een slim plan. Wat je ook kan doen, als tussenstap, is facetimen en gewoon praten. Nu zijn jullie toch een soort van face-to-face en kan je daar alvast aan gewend raken.

Veel succes!

Reageer