Skip to main content
Vraag

ik weet het niet meer

• June 30, 2026
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Het leven ging perfect. Veel afspreken, veel vrienden het enige probleem is dat ik single was, maar ja. Laatst had ik een hele Hangout bij mij thuis met echt 20 man ofzo. Daar had ik gezoend met een meisje (echt veel) en daarna sliep ze met mij in bed. Hele nacht gezoend, geknuffeld enzovoort (geen seks gehad). Daarna de dag erna gingen we met een groepje naar het strand en vroeg ze wat ik wou. Ik zei van we hoeven niet per se relatie te nemen, maar gwn kijken hoe het loopt en dan zien we wel. Toen vandaag appt zij mij een super lang bericht dat ze geen relatie met mij wil en het te snel vond gaan. Nu ben ik al helemaal klaar met single zijn, want ik dacht echt dat zij de ware was. Ik zie het nu echt niet meer zitten en ben bang dat ik domme dingen ga doen. 

2 reacties

LunaKT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • July 1, 2026

Hoi ​@Anoniem_Rk,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Luna (De Kindertelefoon)

Forum|alt.badge.img

Sowieso al heel goed dat je bij jezelf inziet dat je misschien domme dingen gaat doen. Dit bedenkt dat je slim genoeg bent om hulp te zoeken en het te voorkomen :)

Deze dingen zullen altijd moeilijk zijn. Met de tijd zal het vervagen. Misschien ontmoet je een nieuwe liefde, of leer je er simpelweg mee leven. Je kan bij jezelf waarschijnlijk goed inschatten of je hulp nodig hebt of niet, maar ondanks dat ik geen medewerker bij de kindertelefoon ben, mag je altijd bellen tussen 11:00-21:00. Of zoek steun bij iemand anders.

Ik denk, dat als je zo'n perfect leven had, dat je ondanks deze tegenslag weer een mooi leven zal kunnen leiden. (Zo dat klinkt echt.... ik heb geen idee.... extreem woke? Geen haat naar de woke personen, ik ben niet woke dus het is bijzonder dat ik zoiets zeg.) Maar goed, je hebt het dus in je om een mooi leven voor jezelf op te bouwen, dus probeer, met hulp, of niet, (als het dan ook goed gaat) het weer op te pakken, leuke dingen te doen met vrienden, en wie weet ontdek je gaandeweg wel een nieuwe liefde.