Vraag

Ik weet het niet

  • 11 September 2018
  • 8 reacties
  • 171 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oké uhm even kort. Ik be al lange tijd verliefd op een jongen die bij mij in de klas zat. Ik ben nu al 2 jaar van die school af... Maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd. Ik weet zijn insa enzo en nummer (door oude klassen app) maar ik durf daar dus echt niks mee te doen....

Moet ik het gewoon achter mij laaten?

8 reacties

Hoi Mijnigezien

Als je het anders achter je wilt laten zou ik zeggen wat heb je te verliezen. Als het niks wordt weet je het in ieder geval zeker. Ik zou hem gewoon appen en met hem gaan kletsen en uit eindelijk kun je het hem vertellen en/ of vragen. Ik snap dat dat eng is, maar als je niks doet wordt het sowieso niks.

Heel veel succes

Lieve groetjes

Piehelp
Dankjewel ❤️

Maar het is 2 jaar geleeden en ik ben bang dat ik toch al te lang gewacht heb... En ik zit dan ene minuut met mijn duim boven die volg knop maar ik kan het niet?
Ik snap je, maar met niks doen bereik je sowieso niks. Als je het echt niet wilt / kan moet je het ook zeker niet doen. Bedenk is goed wat heb ik te verliezen, wat veranderd er als hij nee zegt. Heb je nog contact met mensen uit die klas?
🙂
Dankje wel❤️

Ik he geen contacten met die mensen meer (ik werd erg gepest door de meisjes) de jongens waaren alemaal wel oké maar nooit echt vrienden mee geweest.

Ja opzich heb ik niets te verliezen maar moet je niet eerst van jezelf houden voor je een ander van jou kan laaten houden? Wand op dit moment vind ik mezelf echt stom (ik ben totaal niet onzeker kwa uiterlijk enzo) ik vind mijzelf gewoon echt een stom kind...
Add mijn snap

- reactie aangeapast door De Kindertelefoon -
? ^^^
Dat is gegevens uitwisselen en dat mag niet en wat is je doel überhaupt??? En ik ga MIJN topic niet a laten verwijderen door jou
Ik snap wel wat je zegt hoor. Maar misschien helpt iemand anders jou wel om van jezelf te houden. Helemaal als je niks te verliezen hebt en die mensen uit die klas niet meer spreekt. Als ik jou was zou ik zeggen doen! /love1

Reageer