Skip to main content
Vraag

ik weet het niet

• December 30, 2025
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

HOI, ik ben B, een jongen en ik heb verkering met een meisje.

Maar ik ben niet meer verliefd op haar.

Want ik ben verliefd op een andere jongen.

Ik durf het niet uit te maken met dat meisje want ik wil haar gevoelens niet schaden maar ik vind haar wel heel aardig.

Ik durf het ook niet tegen andere mensen te vertellen omdat ik bang ben dat ik gepest ga worden en dat ze me anders gaan behandelen.

En die jongen (ik ga hem nu D noemen) die zei dus dat een vriend van hem C zei dat hij dacht dat ik Gay was en hij vroeg toen ook of ik dat was en ik zei nee want ik ben af en toe ook verliefd op meisjes.

Nou ik denk alsnog dat D mij leuk vindt en ik hoop het ook want ik zie hem naar mij kijken tijdens de les, ik heb ook een keer met een meisje uit mijn klas gedaan van naar wie kijkt hij het eerst en iedere 10 keer keek hij naar mij!

Maar het probleem is dus een vriendin van mij had dus eerst verkering met hem dus ik weet niet hoe zet gaat reageren. En een andere vriendin vindt hem dus ook leuk.

( Ik snap het wel hoor want hij is slim kan goed voetballen is sexy knap en hij lacht om mijn domste grapjes)

Maar hebben jullie advies wat ik kan doen?

4 reacties

• Net nieuw
  • January 1, 2026

Hoii, ik weet niet precies of ik goed advies geef dus niet heel serieus nemen wat ik zeg! 😅 Je kan het beste gewoon vertellen aan je vriendin dat je gay bent. Als ze er zelf achterkomt dat je haar niet meer leuk vindt ofzo, dan kwets je haar gevoelens veel dieper, geloof me. En over het vertellen aan andere mensen.. ja, dat kan echt zwaar zijn, het is echt spannend. En je hoeft het niet meteen aan iedereen te vertellen, vertel het eerst aan mensen die je echt vertrouwt en waarvan je weet dat ze je niet anders gaan behandelen of haten. En je kan het aan je vriendin vragen die verkering had met die jongen waarop jij verliefd bent of ze het erg vind, ik denk zelf van niet. En als ze het wel erg vind.. nou, dat weet ik niet 😖 Maar pak deze situatie aan met wat bij jouw past, en doe dit allemaal niet alleen omdat ik het zeg. Maar omdat je het wilt, BYE! 🤗

Forum|alt.badge.img+1

Hoii, ik weet niet precies of ik goed advies geef dus niet heel serieus nemen wat ik zeg! 😅 Je kan het beste gewoon vertellen aan je vriendin dat je gay bent. Als ze er zelf achterkomt dat je haar niet meer leuk vindt ofzo, dan kwets je haar gevoelens veel dieper, geloof me. En over het vertellen aan andere mensen.. ja, dat kan echt zwaar zijn, het is echt spannend. En je hoeft het niet meteen aan iedereen te vertellen, vertel het eerst aan mensen die je echt vertrouwt en waarvan je weet dat ze je niet anders gaan behandelen of haten. En je kan het aan je vriendin vragen die verkering had met die jongen waarop jij verliefd bent of ze het erg vind, ik denk zelf van niet. En als ze het wel erg vind.. nou, dat weet ik niet 😖 Maar pak deze situatie aan met wat bij jouw past, en doe dit allemaal niet alleen omdat ik het zeg. Maar omdat je het wilt, BYE! 🤗

Dankjewel voor je antwoord, het is inmiddels uit met dat meisje ik heb het uitgemaakt via appen omdat ik het anders niet durfde en ik denk dat ik het misschien als eerste tegen mijn ouders ga vertellen omdat ze me dan kunnen steunen, maar nogmaals dankjewel voor je antwoord 👍🏻

Ik ben annoniem
Forum|alt.badge.img

Dankjewel voor je antwoord, het is inmiddels uit met dat meisje ik heb het uitgemaakt via appen omdat ik het anders niet durfde en ik denk dat ik het misschien als eerste tegen mijn ouders ga vertellen omdat ze me dan kunnen steunen, maar nogmaals dankjewel voor

hoi fijn dat je dat gedaan hebt maar mijn tip is om ook met haar te praten en te zeggen dat je bijv. Wel vrienden wil blijven dan hoop ik voor je dat ze he5 begrijpt en als je haar vertrouwt kun je ook zeggen dat je op iemand anders bent.

Forum|alt.badge.img+1

Ja we zijn ook nog steeds vrienden gebleven alleen ik wil het eerst aan mijn beste vrienden en familie vertellen 

onnodige quotes verwijderd door de KT