Skip to main content

Hey hoi, 

Ik ben Ehtnij (Forumnaam)

Een paar maanden geleden heb ik geschreven over dat 2 vriendinnen van mij op elkaar waren, later heb ik in de comments gezet dat ze een setje waren en dat we samen met nog 2 andere mensen een vriendengroep hebben. 

Nu was een van die 2 (Toen Noa genoemd) niet op school, ze heeft de laatste tijd last van te veel prikkels dus ik dacht dat het daardoor kwam, maar ik wou toch even vragen dus ik heb haar geappt. Toen zij mijn beste vriendin (Destijds Saar genoemd, en dus ook de gf van Noa) dat zij waarschijnlijk wist wat er aan de hand is, zij liet mij toen een appje zien, en daarin stond dat Noa het had uitgemaakt, omdat ‘het haar teveel energie kostte’. Nu is Saar dus een beetje boos op Noa, maar we zijn met zn allen een vriendengroep. Ik wil niet dat die uit elkaar gaat vallen, omdat zij ruzie hebben. Maar ik wil ook dat iedereen gewoon met elkaar kan praten, in plaats van boos zijn.

Ik hoop dat dit een beetje te begrijpen is, maar ik weet het gewoon niet meer, want hun zijn de enige waar ik echt veel contact mee heb, dus die wil ik graag behouden. 
Als jullie tips hebben hoor ik het wel, maar ik vond het in ieder geval fijn dat je mijn verhaal hebt gelezen.

Lovee <3

Ehtnij

Geen reactie

Reageer