Ik voel me niet goed genoeg voor een vriendje

  • 7 October 2018
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik heb het gevoel alsof niet goed genoeg ben om een vriendje te hebben. Nooit vind iemand mij ooit leuk, en vind me goed genoeg om hun vriendin te zijn.. ben ik dan echt te dik, en te lelijk vraag ik mezelf dan af. Ik zie dan in films dat ze op hun 16 e allang al iemand heeft gehad, en dat ben ik bijna, en heb dat niet.. ik probeer te denken van: nou dan niet, weetjewel, maar alsnog kijk ik dan naar jongens en denk dan bij mezelf: die kan ik toch nooit krijgen. Wat zou ik kunnen doen om dat gevoel niet meer te hebben en wat zou ik kunnen doen tegen het steeds maar kijken naar die jongens?

liefs mieppie

4 reacties

Hoi Mieppie

Je kijkt naar jongens, maar vindt dat je geen vriendje waard bent. Iedereen is liefde waard. Het is heel normaal dat je verlangt naar een relatie, en naar jongens kijken hoort daar een beetje bij. Ik vind het jammer dat je zo negatief over jezelf denkt.

Misschien ben je erg gefocust op wat je niet mooi aan jezelf vindt. Je mag gerust wat liever zijn voor jezelf, en je bewust worden van je mooie, positieve kanten. Ik ben ervan overtuigd dat jij die hebt. Misschien zou een vriendje je kunnen helpen met je mooie kanten in te zien. Ik ben ervan overtuigd dat vroeg of laat een jongen inziet hoe leuk jij bent.

Dat ze in de films op hun zestiende allang een vriendje hebben gehad, is van geen belang. Het blijft tenslotte maar "de films", en daarbij is het helemaal geen vereiste om vroeg aan relaties te beginnen.

Groetjes
Kenshin
Dankjewel voor je lieve reactie..
Alleen ik voel me altijd sorry voor mezelf, en denk dat ik te kinderachtig ben. Daarom wil ik volwassener worden maar hoe moet dat
Je hoeft jezelf niet te forceren met volwassen worden. Neem er gerust je tijd voor.

Reageer