Beantwoord

Ik vind tongen al heel intiem .

  • 24 July 2019
  • 5 reacties
  • 384 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
He iedereen

Ik zat met een jongen te chatten in een chat room . En we gingen over meisjes praten . En ook over seks en tongen . Ik heb zelf nog geen seks gehad . Alleen wat getongd met een meisjes . Ik vind tongen al heel intiem . Wat vinden jullie er van . Wat vinden jullie in intiem ?

Tong zoenen
Beffen
Pijpen
Neuken

Of ander dingen waar ik nu niet aan denk ?

Dank je Timotje
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 July 2019, 19:37

Bekijk origineel

5 reacties

Ik word al zenuwachtig als er een meisje naast me komt zitten, of als ik alleen met een meisje ben.
Dat begrijp ik heb heb dat ook wel is .
Ik weet niet maar ik ben een mijsje en het is niet zo erg dwnk ik idk
Ik weet niet maar ik ben een mijsje en het is niet zo erg dwnk ik idk
Ja, meiden denken nooit zo snel intiem, maar doen dat wel zonder dat ze het doorhebben, vind ik. Dan praten ze opeens met je en dan lijkt het alsof ze doet alsof jullie een stelletje zijn, maar als je haar dan vraagt, is ze opeens heel verbaasd.
Hey Timotje

Je vindt tongen erg intiem, en vraagt je af waar anderen hun grenzen liggen.

Ik vind persoonlijk dat het afhangt van de band die je met je partner hebt. De eerste keer dat je partner je een zoen op de wang geeft voelt misschien erg intiem op dat moment, maar als jullie later samenwonen en elkaar elke morgen een zoen geven, lijkt zo'n zoen eerder standaard te worden.

De eerste keer, of dat nu zoenen, knuffelen of seks betreft, lijkt me allemaal spannend. Het is wennen, zowel aan de handeling zelf als aan de persoon bij wie je bent. Ik vermoed dat, als je in het bijzijn bent van een partner waar je je goed bij voelt, dingen als zoenen zowel spannend als fijn kunnen zijn.

Groetjes
Kenshin

Reageer