ik vind niemand aardig(?)

  • 8 April 2020
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo. ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.

maar iedere vriend die ik sinds de basischool heb gehad is gewoon stront irritant. Ik kan geen vrienden vinden die gewoon eens niet stoer willen doen of die ook maar 1% dezelfde humor of interesses hebben.

Ik had 1 beste vriend maar die spreek ik niet meer omdat we naar andere scholen zijn gegaan.

Ik weet niet echt wat ik moet doen, ik voel me niet verdrietig ofzo maar ik vind het soms wel jammer dat ik met niemand sirieus kan praten over shit die ons beide iets interesseert of gewoon over t leven dat ze me ook sirieus willen nemen.

ja ik weet niet echt wat ik hiermee wou bereiken maar het is gewoon een beetje een rant ofzo

hebben jullie ook zoiets?


1 reactie

Badge +1

Hoi,

 

Ik snap dat je verdrietig bent dat er niemand met je spreekt. Je moet mensen aanspreken! Het kan eng zijn maar zoek de types die er normaal zijn en niet de populaire chicks. Als dat niet lukt , ja dan weet ik het niet zo goed. Probeer online? Probeer dit spelletje Momio daar kan je online vrienden maken en je hoeft je e-mail dara niet voor te gebruiken! Ik hoop dat je iets aan dit advies hebt en suc6!

 

Groetjes 

Cathie

Reageer