ik vind hem leuk

  • 29 June 2018
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik ben jongen 14 j ik vind een vriend van me leuk. vandaag zei hij tegen mij 'ik vind je leuk' alleen ik wist niet of hij het ECHT zei dus ik deed maar net alsof ik niets hoorde ik weet nogsteeds niet of hij dat wek echt zei, maar ik vind hem wel super leuk maar ik ben bang als ik dat tegen hem zeg dat hij dan schrikt en niet meer met me wil omgaan want het is een hele goede vriend van mij. soms wil ik het zeggen maar iets houd me dan tegen en voel ik me zwaar kut de hele dag, weet iemand wat ik moet doen (niemand weet dat ik op hetzelfde geslacht val, en dat hoeft ook niet iedereen te weten)

2 reacties

Je zou hem eens kunnen vragen of het als een grap bedoelt was of dat hij het echt meende, want misschien bedoelde hij het wel echt en zit hij er ook over te piekeren. Als hij het echt bedoelde zouden jullie er samen over kunnen praten of mensen het wel of niet te weten mogen komen. Als hij het als een grap bedoelde en je wilt het dan maar zo houden als het is moet je mee gaan in de grap en als je niet heel erg bang bent voor een verandering in de vriendschap en je hebt genoeg moet en als het je zou opluchten dan zou ik gewoon zeggen dat je hem leuk vind

Ik hoop dat je er wat aan hebt
X trouble15
En praat er anders bijvoorbeeld over met je ouders als je daar een beetje een goede band mee hebt dan staan ze er altijd wel voor open

Reageer