Vraag

Ik vind haar echt leuk

  • 30 May 2018
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen,
Ik heb jullie hulp nodig. Ik vindt een meisje leuk. Heel erg leuk. Ik ken haar nu een paar jaar, maar sinds begin dit jaar ken ik haar erg goed. En het klikt goed kan ik wel zeggen. Een tijdje geleden kwam ik erachter dat ik haar best leuk vind. Ik wil nu eigenlijk verder met haar, maar weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken. Als ik eerlijk ben, ben ik best slecht in dit soort dingen. Daarnaast ben ik een beetje bang dat ik in de friendzone zit. Niet dat daar echt tekens voor zijn, maar je weet maar nooit. Ik ben wel bevriend met haar. Dus ik zou ontzettend dankbaar zijn met een paar tips. Thx alvast.

1 reactie

Hallo Flluitfabriek,
Wees eerlijk tegenover haar over je gevoelens. Want als ze ook verliefd is op jouw kan er iets heel moois uitgroeien en als ze niet verliefd op je is dan blijven jullie vrienden (bij een goede vriendschap) aan het begin kan dat een beetje akward zijn maar naar een tijdje is het gewoon weer als daarvoor. Ik heb dit namelijk ook mee gemaakt 1 van mijn beste vrienden was verliefd op mij alleen ik niet op hem en we zijn nu nog steeds goede vrienden en misschien wel beter dan eerst.

ik hoop dat je er iets aan hebt.
Ikhebeenvriendje

Reageer