Vraag

Ik vind een meisje leuk maar denk niet dat zei mij ook leuk vindt

  • 23 January 2019
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 16 (bijna 17) en vindt een meisje all zeker wel 5 jaar leuk ik dacht niet elke dag aan haar maar heb haar altijd all een leuk knap meisje gevonden en zo nu en dan denk ik aan haar nu heb ik dat aan me vrienden verteld die tegen mij hebben gezecht dat ik haar zou moeten snappen dus dat dee ik met de help van hun heb ik een beetje met haar gepraat ze leek niet heel geitereseert en wil haar niet lastig vallen dus heb haar 3 dagen al niet meer gesnapt binnen kort wordt zei ook mijn collega dus wil dingen dan niet ongemakelijk makken wat moet ik doen

2 reacties

hey,

je kan gewoon met haar proberen te praten in pauzes en dergelijke, via die manier vrienden worden en zo ook makkelijker snappen.
als je elkaar beter leert kennen enzo dan kan je ook eerder zien of zij jou leuk vind, en dan verder gaan als dat eventueel lukt
hey!
meisjes kunnen je sneller leuker vinden dan als je denkt! zolang je maar op iemand durft te stappen, zullen ze je waarderen voor je dapperheid. En als ze je je niet leuk vinden, dan is dat maar zo! je kunt niet iemand dringen om verliefd te worden.

ik hoop maar gewoon dat je geen spijt krijgt als je het nooit doet!

Reageer