Vraag

Ik vind een meisje leuk

  • 23 March 2022
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy hoii,

Er is een meisje in mijn klas op wie ik al een poosje verliefd ben en ik weet niet wat verstandig is. Kun je iemand meteen om verkering vragen of is het beter om elkaar eerst goed te leren kennen? Of nog anders. Ik ben 16 en heb totaal geen ervaring met meisjes, nooit verkering gehad. 

Groetjes!


3 reacties

Het is beter om elkaar eerst beter te kennen.  Stap naar haar toe en geef haar een compliment (dat zij mooi is of zoiets ) en maak een praatje met haar . Glimlach naar haar toe.  Als jullie elkaar beter hebben leren gekent dan kan je met haar afspreken (zeg dat je een bijles van haar wilt van een moeilijke vak die jij nog niet zo goed kunt masr zij wel)

 

Emma

Als je haar nog niet zo goed kent kan je denk het beste proberen of je eerst haar een beetje beter kan leren kennen. Probeer haar af en toe aan te spreken op school bijvoorbeeld. Als je elkaar dan wat beter kent kan je met haar gaan afspreken en dan kan je verkering vragen.

Reputatie 1
Badge

Heyyy:) Ik zat precies in dezelfde situatie. Mijn advies is om eerst comfortabel met iemand te worden, een relatie nemen als je iemand niet goed kent loopt bijna nooit goed af. Je kan haar bijvoorbeeld appen, dit kan echt wel een tijdje duren. Misschien een paar maanden, het is ook handig om in het echt af te spreken, zo leer je iemand veel beter kennen. Als je echt zeker van je zaak bent, zou ik het vertellen. 

Reageer