Vraag

Ik vind een meisje leuk

  • 16 December 2018
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
Ik vind een meisje zo leuk! Ze heeft prachtig bruin krulllend haar,Super mooie bruine ogen en ze is veder super knappp,Maar het probleem is dat ik haar niet durf aan te spreken...Ze zei wel paar keer haii tegen mij maar toen negeerde ik haar omdat ik te bang ben om tegen haar te praten....Ze zit niet bij mij in de klas maar ik zie haar regelmatig op de schaatsbaan... Tips????

3 reacties

Kun je haar misschien een berichtje sturen?
Ik neem aan dat je zeker dan wel iets durft te zeggen.
Kijk stel je hebt haar nummer niet kunnje haar op insta opzoeken en haar zo benaderen als je haar vaak ziet op de schaatsbaan stel daar dan bijv een vraag over en begin een gesprek en i know dat is eng
Hey,

doe het niet via social media, want ik heb al heel vaak gehad dat er misverstanden ontstonden en bovendien is het gwn onpersoonlijk. Ik zou gewoon een keer naar haar toe gaan en eerst vragen of ze iets gaat doen dit weekend. Zo ja, dan begin je een leuk gesprek over wat ze dan ook gaat doen en dan kennen jullie elkaar beter en hoeft ze niet te weten dat je haar eigenlijk mee uit wil vragen. Heeft ze niets te doen, dan moet je er niet omheen draaien en gewoon vragen of ze zin heeft iets leuks te doen (een gezamenlijke hobby, bijv schaatsen?) en zeg dat ze er prima even over na kan denken en dat ze gewoon de volgende dag mag zeggen of ze dat wil (anders raakt ze miss in paniek).
Dit is tenminste wat ik (als meisje) nice zou vinden.
Succes!

Reageer