Skip to main content
Vraag

ik vind een jongen leuk mr hij is de ex van een vriendin

• May 13, 2026
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

heyy, ik heb een mening van jullie nodig.

Ik vindt dus een jongen leuk maar hij is de ex van mn vriendin. Ik wil wel er even bij zeggen dat ze een paar weken met hem had een jaar geleden, en vlgm maar 1 keer met hem heeft afgesproken. Ik heb hem de laatste maanden beter leren kennen via de beste vriendin van de vriendin wiens ex het is. Die vriendin was ook de hele tijd een beetje met die vrienden groep bezig een praatte dus vaak met haar ex. niet op een rare manier, dat weet ik omdat zij iemand anders leuk vindt. Zij waren dus gwn vrienden en dat vond de vriendin wiens ex het was helemaal prima aangezien de relatie niet heel lang duurde en  het was niet echt serieus. Ook heeft ze weleens gezegd ,maar niet heel duidelijk, dat ze het niet erg zou vinden als iemand in de vriendengroep hem ging daten. Ik vond hem eerst gwn aardig en zag hem meer als een soort vriend, maar nu had hij mij een week geleden geDMd op insta en waren we gwn normale gesprekken aan het voeren. Ik begin hem nu leuk te vinden en voel me daar super schuldig over aangezien het de ex is van een vriendin. Die ex is ook de hele tijd suptiele hints aan het droppen dat hij mij miss ook leuk vindt. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet en ik voel me super schuldig dat ik hem uberhaupt leuk vindt. 

ps: ik heb er nog niks mee gedaan ik wilde eerst wat mensen hun mening horen.

1 reactie

Jonathan
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 14, 2026

Ik zou gewoon open eerlijk vertellen wat er speelt wat je gevoelens zijn En als je dat niet gelijk wilt vertellen dan doe het subtiel zo een beetje Ik zeg altijd niet geschoten is altijd mis