Skip to main content

hoii, meisje van 13 hier

ik vind een jongen al sinds groep 8 leuk en ik ken hem al best lang, ik zou graag een keer wat met hem gaan doen of in ieder geval wat meer contact hebben dan nu (niks) maar, er zijn wat probleempjes:

• hij is half doof dus praat niet veel en is daarom dus verlegen
  • ik ben ook verlegen en durf niet op hem af te stappen
  • ik ben bang dat als ik wat met hem ga doen dat het dan suuuper ongemakkelijk word omdat we niks durven te zeggen
  • ik weet niet of hij mij überhaupt wel ziet staan ook al is mij verteld dat hij mij ook leuk vind (maarjah daar heb ik een jaar later weinig meer aan) en we hebben best vaak oogcontact
  • ik ben bang dat ie gewoon nee zegt als ik aan hem vraag of hij wat wil doen of dat als ik tegen hem praat dat het dan ongemakkelijk word
  • eigenlijk ben ik gewoon bang dat het niks word omdat we allebei te verlegen zijn

ik zit nu in de eerste klas en zit ook nog steeds bij hem in de klas maar ik wil niet dat ik straks te laat ben als hij niet meer bij mij in de klas zit, snap dat dit klinkt als een situatie die niet op te lossen is, maar alsnog hoop ik dat een van jullie misschien tips of oplossingen heeft.

groetjes meisje van dertien!!

Geen reactie

Reageer