Vraag

Ik vind de beste vriend van mijn “ex” leuk

  • 29 February 2020
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Ik had een relatie van 11 maanden met nu mijn “ex”. We hebben vandaag een einde gemaakt aan onze relatie. Het enige wat hij niet weet is dat ik het heb uitgemaakt, omdat ik verliefd ben geworden op zijn beste vriend. Zijn beste vriend heeft mij verteld dat hij mij ook leuk vind en er zijn al wat dingen tussen ons gebeurd. Ik vind het heel moeilijk om met deze situatie om te gaan. Hebben jullie misschien tips?

 

xxx


2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Heeyy,

 

Stel het was omgedraaid, wat zou jij dan willen? Als je dat hebt besloten kun je gaan kijken of je het wel of niet zegt. Persoonlijk denk ik dat het goed is om te zeggen want eerlijk zijn is belangrijk. Want ooit zal de waarheid toch naar boven komen ..

 

Hoop dat je er iets mee kan!

Hou ons op de hoogte

 

Xx me

Hoii, 

Ik snap dat je het een moeilijke situatie vind. Ik zou sowieso nu niet al meteen een relatie beginnen met zijn beste vriend. Dat zou jou ex denk ik heel erg kwetsen, aangezien hij vast nog niet over je heen is na zo'n lange relatie. Je kan het er met die beste vriend over hebben. Want willen jullie een relatie? Dan zou ik het dus eerst aankijken en geheim houden. En als het echt klikt kan je het aan je ex vertellen.

 

Succes! 

Reageer