Ik vertrouw mijn vriendin niet en ik voel mij verraden

  • 2 September 2019
  • 0 reacties
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi.. sorry voor die lange titel bij deze...
Maar ik heb al zo erg veel last want ik leg wel uit..
Ik hoop dat ik het te lang ga maken maar meestal als ik het helemaal uitleg dan is het meer overzichtelijker misschien voor jullie hopelijk snappen jullie al die lange berichten bij mij als je ze eenmaals leest (denk ik).

Van vroeger had ik vrienden en 1er van deed echt raar want ze wilde steeds met beteren mensen gaan spelen dan met mij en ik werd ook continu gepest maar dat gaat niet over pesten..

Kijk.. ik kende haar van mijn eerste basisschool.. en we waren best oke of prima vrienden.. maar het was raar dat ze niet meer mij goed genoeg vond en steeds minder speelden toen we jong waren...
En ik denk maar mijn geheugen is meer opgelicht met leugens en verradenheid in me want ik had een heel raar gevoel over haar en niet haar kon vertrouwen.... en ook vele jaren geen enkel contact genomen sinds ik gok in 2015 gok ik.. heb het gevoel gewoon..

En opeens op een bepaalde manier ik kan echt niet meer hoe dat ging maar dat we op een dag weer gingen appen enzo en soms afspreken en het was weer wennen eraan voor zo lang....
Het is echt te veel voor me na alles is gebeurt bij een verradenheid van haar en weet niet meer wat te doen.. ze is wel tenminste een stuk jonger maar wel een tiener... net als ik maar ik zal zeggen van.. en zeg niet hoe oud ik echt ben dus ik zeg nep hoe oud we zijn: zij 10 en ik 15 dit is nep onze leeftijd ik hou dat geheim onze leeftijd..

Dus die jaren heen soms afspreken enzo...
Maar op een dag wilde ze gaan shoppen ofzo denk ik en weet niet meer hoe dat ging die dag... Dus ze wilde met me leuke en dure dingen kopen van kleding.. en ik voelde me echt niet goed in en zei ook of het wel een goed plan was... maar ze heeft me in andere woorden gezegt dat ik met niet moest aan stellen en het leuk hebben en dat ik geen Zoren om moest maken over het geld..... Dus ik wilde ook niet het verpesten.... Dus helaas naar haar geluisterd met tegenzin... ik voelde me echt schuldig van die goede kleding die samen best duur waren... en het eten bij de MackDonalds.... ik voelde me echt schuldig... maar ze heeft tenminste het terug betaald als ik me goed kan herinneren dat...
Maar ze heeft me bijna BLUT GEMAAKT ZEG!!! JEETJE IK GA NOOIT ZOIETS NOG EEN KEER DOEN MET HAAR.

Maar oké... Volgens mij had ik denk ik ook hier een keer gezecht denk ik hier over dat meer kidnappen dat ze deed.. ik denk dat ik later of in het weekend het nog een keer dat vertel.... mijn kop is gewoon gek aan het worden met eenzaamheid en verradenheid enzo..

0 reacties

Geen reactie

Reageer