Skip to main content
Vraag

ik val op jongens

• March 16, 2026
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi .

Ik val op jongens nou ja dat dacht ik tot dit weekend , me beste vriendin bleef slapen heel gezellig.

We gingen samen eerst wat shoppen daarna zijn we thuis gaan eten en gingen we samen in me bed en filmpje kijken Maar ineens kwam me vriendin in de buurt en kusten me ineens  op me mond ze zei sorry ineens dat ik dit deed maar ik denk dat ik je leuk vind. Maar ik kusten terug. Maar ik zei niks. 

Nou weet ze dat ik een jongen leuk vind alleen is hij uit me hoofd en denk ik alleen maar aan haar. 

En ik ken haar al vanaf groep 2 en we zitten nu in de 2de middelbare 

Val ik nu op meisjes  help ik weet het niet meer.

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 17, 2026

Hi,

Ik snap dat dit je een beetje in de war maakt :/ 

Op deze leeftijd is het heel normaal om je geaardheid en seksualiteit te ontdekken🙂 Het kan natuurlijk zijn dat je biseksueel bent, dat is dat je op beide geslachten, jongens en meisjes dus, valt. 

Wat je geaardheid ook is, het is helemaal prima! 🙃

Liefs ♥︎

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 17, 2026

Je valt duidelijk wel op háár, anders zt je niet de hele tijd aan haar te denken.  Dat is toch leuk.  Ik hoop dat het wat wordt tussen jullie.

Hou je niet al te veel bezig met labels en hokjes, sta open voor jongens én meisjes en je ziet wel waar je uitkomt.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 17, 2026

Ja ik snap je helemaal dit is verwarrend. 

Maar had je niet eerder door dat ze je leuk vond.

Alleen je denkt wel de hele tijd aan haar en je kusten terug dus dat zegt wel iets .

Dus denk ik dat je haar ook wel leuk vind.

Maar kijk wat er gebeurd als jullie weer in elkaars buurt zijn wat er dan gebeurd. 

Maar wat je keuze ook gaat worden   of die jongen of die vriendin   beide keuze zijn goed je moet echt doen wat je zelf wilt  en niet wat andere er van vinden het is jou toekomst.

Veel sterkte en we zijn er voor je 

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 17, 2026

@Onzekermeisje 

Weet je ik heb een beetje dezelfde situatie. Ik ben al bijna het hele schooljaar verliefd op een meisje. Maar het ding is dus ik kom nu zelf ook in een periode waarin ik allerlei gekke spanende dingetjes wil doen, maar omdat ik dat niet kan doen met een meisje (want ja een beetje raar als ik dat opeens doe met een meisje) doe ik het maar met een vriend van mij. Soms denk ik dus ook dat ik een beetje gay ben, maar over het algemeen val ik gewoon op meisjes, dus ja ik weet ook niet echt wat ik moet doen, ik ben gewoon een beetje aan het ontdekken. Dus doe gewoon wat jij fijn en leuk vind en dan komt het wel goed.

(ps een als je een beetje raar doet met je vrienden/vriendinnen betekent niet meteen dat je gay bent kan ook gewoon zijn dat je gewoon een beetje geil bent)