ik twijfel over eerste keer seks zonder relatie...

  • 30 March 2020
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik ben 15 jaar en een jongen uit mijn klas die ik wel al een tijd leuk vind vraagt me of ik het met hem wil doen. Eerst dacht ik dat hij niet serieus was maar dat is hij wel. Ik voel me wel aangetrokken tot hem en ik weet dat hij mij ook ziet staan. anders zou hij me niet appen. Hij had vorig jaar een vriendin dus hij is geen maagd meer en ik wel.  Ik denk dat hij gewoon seks wil zonder relatie omdat hij me ‘geil’ vindt maar verder praten we niet veel ofzo.  Ik ben op zich wel klaar voor seks maar ik twijfel alleen of het, het wel waard is. Eerste keer seks zonder relatie.  Als hij een relatie met me wilde zou ik het doen maar nu ben ik bang dat hij alleen om me uiterlijk met me wil. Hij staat ook wel erom bekend dat hij veel fix heeft met meisjes... Heeft iemand advies voor me?


4 reacties

niet doen, eerste x is niet zomaar iets

 

Badge

Ik zou het niet doen.... sex is als ze zegge liefde verspreiden als hij niks geeft om innerlijk is het het niet waard en je kan soms nogal in de problemen komen door zulke dingen…

 

Hey,

Ik ga niet voor je bepalen of je t wel of niet moet doen, dat moet je echt zelf beslissen.

De eerste keer seks is iets wat je je hele leven lang gaat onthouden. Daarnaast is het ook fijn als je de eerste keer op je gemak bent, anders is je "eerste indruk" ook niet heel goed. 

Wat ik wil zeggen is dat de eerste keer iets is wat gebeurd en wat je nooit meer terug kan draaien. Beslis dit met is gezonde verstand en volg je hart.

Stay positive,

Xx🍀

Hoi!

Zoals er al voor mij werd gezegd, kunnen wij helaas niet voor je bepalen wat je moet doen! En dus zal ik je ook niet aanmoedigen om iets wel of niet te doen, ik kan eigenlijk alleen mijn mening geven.

Zoals ook al eerder gezegd is, geloof ik dat de eerste keer wel echt een ervaring is, die je inderdaad de rest van je leven zal herinneren. Ook geloof ik dat de eerste keer echt verschrikkelijk ongemakkelijk wordt. Het gebeurt namelijk niet zoals het het ziet in al die "teen romance movies". Het wordt echt ongelooflijk ongemakkelijk. Dus vind ik dat je de eerste keer moet delen met iemand waar jij je bij op je gemak voelt. Iemand waarbij het niet erg is als de dingen even ongemakkelijk worden. Iemand waarbij je je, letterlijk en figuurlijk, bloot durft te geven. 

Maar ik vind ook dat je niet per se in een relatie hoeft te zitten met deze persoon. Een "relatie" is eigenlijk alleen maar een label dat we geven aan de interactie tussen twee mensen. Voor mij is dus het hebben van een "relatie" niet heel veel waard als je die connectie hebt.

Ik vind dus het belangrijkst dat je je op gemak voelt bij deze persoon, voor mij persoonlijk maakt het dan niet echt uit of je een relatie hebt met deze persoon. 

Dit is natuurlijk wel mijn persoonlijke mening! Dus je kan het hier helemaal, of helemaal niet mee eens zijn. Het belangrijkste is dat je je 100% goed voelt bij wat (en wie :) je doet

Reageer