ik twijfel of mijn vriendin wel van mij houd

  • 12 January 2019
  • 10 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
als mijn vriendin met iemand aan het bellen is heb ik zo'n gevoel dat ze me niet leuk vind. Ik denk ook telkens van ik ben niet knap,niks waard,en niet lief. Ik heb het hele inter net al afgezocht en ik kwam er achter dat vrouwen/meiden heel raar in elkaar zitten. en zoms als we appe reageert ze niet op mijn appjes. En we zijn ook heel verlegen tegen elkaar, terwijl we al 3 maanden hebben,en we hebben elkaar nog maar 2 keeer gezien buiten school gezien en nog niet gezoend en soms heeft ze geen aadacht voor mij.

10 reacties

hey,

moeilijk om een beeld te krijgen maar internet dingen opzoeken werkt niet.

"vrouwen heel raar in elkaar zitten"

iedereen zit anders in elkaar en iedereen heeft zijn eigen eigenschappen. om zoiets te zeggen is dan ook net weer iets te hoog gegrepen

of ze van je houd is moeilijk. vooral omdat jullie elkaar buiten school nog maar 2 keer gezien hebben... ik vraag me af hoe jullie de relatie hebben gekregen?
Reputatie 5
Badge +4
@Ronald2001 hoe zij en ik een realatie hebben gekregen is gewoon ik vond haar leuk een tijdje later zij mij.
maar ze woont op sheelen loo (daar gaat ze weg) en daar hebben ze hele strenge regels dus ze mag maar 45 min perdag op haar telefoon dus we kunnen nauwelijks appe en ze zijn heel voorzichtig om dat ze bang zijn dat ik wat met haar gaan doen dus ik mag nog niet na school met haar schillen. Maar gelukkig gaat ze verhuizen en ze komt ook nog eens dichter beier wonen en ik hoop dat de ratatie dan versterkt
hi,

het verhuizen zal niet helpen aangezien die regels blijven lijkt me toch?
Reputatie 5
Badge +4
@Ronald2001 nee ze gaat weg bij sheren loo ze gaat bij haar stief vader wonen en ik heb gehoort dat hij ook heel voorzichtig is met haar maar dan kan ze misschien op de fiets naar school want nu gaat ze met zo'n schoolbusje, en als ze dan op de fiets mag kan ik haar ophalen (ik snap ook wel dat haar stief vader enzo voorzichtig met haar zijn want ik ben 15 en zij is 14 en zit in de eerste ze is nu nog heel kwetsbaar en ze staat niet stevig in haar schoenen, en ik bescherm haar nu voor alle gevaren maar dat kan ik niet blijven doen)
sheren loo is een dorp? of huh?

al is het een dorp dan kan ze de regel van 3 kwartier op telefoon ofzo niet hebben toch
Reputatie 5
Badge +4
@Ronald2001 nee sheren loo is een inrichting ze zeggen dat mijn vriendin geestelijk gehandicapt is. Want ze zeggen dat ze een gedachte van een 3 jarige heeft maar ik vind dat niet waar en ze is heel onzeker en ze heeft ADHD (ik ook) en autisme (ik ook) daaarom zit ze daar
ah,

toch denk ik dat mensen die met haar gepraat en ervoor geleerd hebben wel weten wanneer iemand daar last van heb, verder goed dat ze er dan uit kan komen en het daardoor makkelijker word
Reputatie 5
Badge +4
@Ronald2001 maar ik vind dat ze zich zo niet gedraagt als een 3 jarige en ze is onzeker heb je ook daar tips voor?
dat ze onzeker is, is in deze wereld "normaal". je zou vooral bij haar kunnen vragen maar waarom.
vind ze zichzelf irritant? laat het haar uitleggen, wanneer zij dat gedaan heeft probeer haar dan de positivekanten te laten zien
Reputatie 5
Badge +4
@Ronald2001 zal ik doen dank je

Reageer