Vraag

Ik snap er niks meer van

  • 25 May 2018
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik zou me eerst ff willen voorstellen.
Ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb een meisje bij mij in de klas zitten waar ik wel een oogje op heb. We hebben altijd lol met zen 2en en ik vind haar echt oprecht leuk hoe ze is. Alleen we zaten in de les en wij zaten beetje te flirten met zen 2en en toen moest zij naar een vriendin van haar komen en zei die vriendin jij bent echt op hem he ? En toen zei zij van ja dat zeg je het hele jaar al . En toen werd het weekend en we hadden een soort dorpsfeest en ik was met wat vrienden daar en zij was daar ook en ik had iets te veel bier op dat ik perongeluk tegen haar zei van ja ik vind je al leuk sinds begin van het jaar en heb haar te drinken aangeboden. En toen daarna wou ze me proberen jaloers te maken door andere jongens te knuffelen enzo en dat deed ik ook bij andere meisjes en toen zei een vriend van me dat ze heel jaloers keek. En die volgende ochtend heb ik mijn excuses aangeboden wat ik zei maar dat het wel echt was . En toen zei ze dat ze me een leuke en lieve jongen vond en wel wat meer maar niet leuk leuk... En ik was verbaasd en verdrietig ik dacht serieus dat ze me heel leuk vond en daarna hebben we ruzie gehad omdat ze het tegen de hele klas zei dat ik op haar was en sindsdien negeren we elkaar ...

Help me asjeblieft ik houd echt van haar

2 reacties

Hii, ik herken je probleem.
Ik ben al het hele schooljaar verliefd op een jongen. En die heeft gezegd dat hij mijn wel aardig vind.Maar gewoon als vrienden. Je zult er mee moeten leven. En vriendschap kan trouwens altijd nog uitgroeien tot liefde.

Je kan haar zeggen dat je nog steeds van haar houdt, maar dat je het om goed vind om gewoon als vrienden met elkaar om te gaan. Wees eerlijk.

~Asy
Dankje wel voor je reactie denk dat dat wel het beste is.

Reageer