Skip to main content

Ik mis mijn ex, ookal heb ik het uitgemaakt. Ja ik weet het. Hij deed me gewoon veel pijn en nu soms nogsteeds. Ergens heb ik dan spijt, want als je in een relatie bent, dan blijf je toch trouw en dan blijf je toch ookal gaat het slecht?  Dus dan ben ik teleurgesteld in mezelf. 

 

De relatie was niet heel goed, ik kan mezelf niet goed openstellen en hij ook niet. Over gevoelens praatten we niet en onze gesprekken waren eigenlijk ook best oppervlakkig en ongemakkelijk. Maar toch had ik altijd een sterk gevoel dat het beter zou komen, nu nogsteeds. Ik denk dat ik gewoon aan mezelf moet werken en  hij ook. Maar dan ben ik bang dat hij me alleen maar vergeet en me nooit meer terug wil. Het is super moeilijk om te peilen wat hij nou precies denkt. Op een feestje laatst was ik heel dronken en hij was daar onverwachts ook en ik heb met hem gepraat en dingen gedaan. Ik deed net alsof we weer in een relatie zaten en zei dat ik zijn kussen miste. Verder weet ik echt niet wat ik allemaal gedaan had, zo dronken was ik.

 

Maar het ding is, heel de relatie heb ik geen vlinders in me buik gevoeld of me echt verliefd gevoeld. Dus daar was ik ook erg onzeker van. 3/4 jaar geleden was ik super verliefd op hem,maar toen kregen we niks. Pas vorig jaar, maar dat ging na een paar maanden dus uit door mij. Hij was er ook een beetje klaar me volgensmij, maar hij had wel nog meer hoop dan mij. Ik was gewoon ongelukkig en nogsteeds depressief. Ik weet het gewoon niet meer.  Het is 4 maanden uit, maar we hadden laatst nog ruzie. Ik voel dan geen vlinders, maar ik hou wel van hem. Ik negeer hem nu na die ruzie en onze streaks zijn ook voorbij, hij probeerde ze nog wel in stand te houden, maar ik liet op geopend.

 

Ik ben zo confused ik weet niet wat ik moet doen.

Geen reactie

Reageer