Hallo d.anoniem :)
Heb je al nieuwe vrienden op je school zitten? Je kan het proberen laten gaan want mijn mening is: Als ze niet meer contact zoekt is de vriendschap klaar.
-Dr8gon99
Heb je al nieuwe vrienden op je school zitten? Je kan het proberen laten gaan want mijn mening is: Als ze niet meer contact zoekt is de vriendschap klaar.
-Dr8gon99
Het is niet dat ze geen conract meer zoekt ofzo en ze is super aardig ik zou deppresief worden zonder haar denk ik
Het is niet echt heel erg goed als je depressief wordt zonder haar. Heb je een probleem met afscheid nemen en dingen loslaten in het algemeen? Ik ken namelijk mensen die daar last van hebben.
-Dr8gon99
Hey,
dit is heel erg vervelend. Helaas gebeurd dit bij veel kinderen. Ik wil je niet bang maken maar dit gaat in je middelbare school stuk naar vaker gebeuren. Soms zakken mensen van niveau of gaan ze naar een andere klas..
Ook is de kans erg klein dat je je basisschool vrienden voor de rest van je leven contact meehoudt.
→ Tim
Het is niet echt heel erg goed als je depressief wordt zonder haar. Heb je een probleem met afscheid nemen en dingen loslaten in het algemeen? Ik ken namelijk mensen die daar last van hebben.
-Dr8gon99
ja eigenlijk wel ik neem moeilijk afstand van mensen
Je kunt toch gewoon met haar blijven omgaan. Even een klein detail: Je verliest gemiddeld 50% van je vrienden per 7 jaar.
-Dr8gon99