Skip to main content

Hey

ik zit vanaf dit jaar op de middelbare school en ik en mijn beste vriendin zijn elk naar een andere school gegaan. Ik mis haar heel erg maar elke keer als we afspreken zit ze te bellen of te sturen met haar nieuwe vrienden. Ik denk dat ik heel jaloers ben maar dat ik haar vooral heel erg mis!Ik weet niet wat ik moet doen.

Hallo d.anoniem :)

Heb je al nieuwe vrienden op je school zitten? Je kan het proberen laten gaan want mijn mening is: Als ze niet meer contact zoekt is de vriendschap klaar.

-Dr8gon99

Heb je al nieuwe vrienden op je school zitten? Je kan het proberen laten gaan want mijn mening is: Als ze niet meer contact zoekt is de vriendschap klaar.

-Dr8gon99

Het is niet dat ze geen conract meer zoekt ofzo en ze is super aardig ik zou deppresief worden zonder haar denk ik

Het is niet echt heel erg goed als je depressief wordt zonder haar. Heb je een probleem met afscheid nemen en dingen loslaten in het algemeen? Ik ken namelijk mensen die daar last van hebben.

-Dr8gon99

Hey,

dit is heel erg vervelend. Helaas gebeurd dit bij veel kinderen. Ik wil je niet bang maken maar dit gaat in je middelbare school stuk naar vaker gebeuren. Soms zakken mensen van niveau of gaan ze naar een andere klas.. 

Ook is de kans erg klein dat je je basisschool vrienden voor de rest van je leven contact meehoudt. 

→ Tim

Het is niet echt heel erg goed als je depressief wordt zonder haar. Heb je een probleem met afscheid nemen en dingen loslaten in het algemeen? Ik ken namelijk mensen die daar last van hebben.

-Dr8gon99

ja eigenlijk wel ik neem moeilijk afstand van mensen

Je kunt toch gewoon met haar blijven omgaan. Even een klein detail: Je verliest gemiddeld 50% van je vrienden per 7 jaar.

-Dr8gon99

Reageer