Ik mis haar deel 2

  • 7 February 2019
  • 8 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb in 1 van me vorige topics een verhaal verteld over een meisje wij hadden 2 periodes van vriendschap 1 van 2.5 jaar en 1 van 10 maanden zij verbrak in beide gevallen de vriendschap nu is er heel veel gebeurt in tussentijd en heb ik een gesprek gehad met me therapeut over gemis en toen kwam het vriendschap verhaal van haar naar boven ik heb besloten haar een berichtje te sturen ik heb niks te verliezen als ze nee zegt weet ik waar ik aan toe ben want dat is onduidelijk voor me op het moment en als ze ja zegt is het heel leuk

8 reacties

Wat een goede keuze!! Ik hoop dat alles goed gaat!
Heb inmiddels een vriendschap verzoek gestuurd want berichten komen niet aan aangezien ik geen vrienden ben met haar maar ze heeft nog niet gereageerd spannend dus zal de afloop ook plaatsen op dit forum
Heb je een gedeelde vriend/ vriendin? Misschien kan je daardoor haar nummer krijgen...?
Heb haar nummer wel had ik bewaard en die had ze toen de tijd geblokkeerd
Heb je advies opgevolgd ben benieuwd of ze er op in gaat
Het is gelukt ik had gister een appje gestuurd naar haar met de tekst: hey heb heel lang na gedacht over ons en ik wil je nog wel een kans geven op een nieuwe vriendschap jij moet dat naartuurlijk ook willen er is erg veel veranderd sinds ik je voor het laast sprak ben in therapie gegaan om niet meer zoveel aan me zelf te denken bijvoorbeeld en het leek me een goed moment je dit verzoek te sturen hoop dat je me nog een kans wil / kan geven hopelijk ben je niet boos liefs en dan me naam en kreeg zojuist een Whatsappje van haar dat ze het erg mooi vond niet boos was en me nog een kans gaf ze appd me alleen later even ze was nogal druk
Wat een goed nieuws! Ik hoop dat alles goed blijft gaan!
Hoop ik ook het begin is er iniedergeval

Reageer