Hey ik ben een meisje van 16 en heb al een aantal maanden met mijn vriend (ook 16). We hebben al een tijd seks en de relatie gaat alleen maar beter. De laatste tijd kom ik niet meer klaar terwijl de seks goed is :l mijn vriend baalt er wel heel erg van (dat is te zien en hij zegt het ook) wat natuurlijk ook vervelend is voor mij ik voel geen druk om klaar te komen ofzo maar ik ben wel benieuwd wat het zou kunnen zijn. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn of wat ik of hij zou kunnen doen? (en natuurlijk zou het fijn zijn om weer klaar te kunnen komen )
Hoi
Vermoedelijk zorgt de druk om klaar te komen ervoor dat het ontspannen minder vlot gaat. Deze spanning zou ervoor kunnen zorgen dat het klaarkomen niet zo eenvoudig is. Misschien helpt het om seks te hebben zonder de intentie om klaar te komen. Probeer gefocust te zijn op het moment zelf, zonder uit te kijken naar het orgasme.
Zijn jullie vrij experimenteel in de slaapkamer? Misschien windt een erotische sfeer door middel van geurende oliën en kaarslicht je op. Ook zou je kunnen proberen of het blinddoeken van je partner of jezelf helpt. Eventueel zouden jullie daarnaast seksspeeltjes een kans kunnen geven. Wie weet voegen die een hoop sensatie toe.
Gr. Kenshin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.