Vraag

Ik ken hem al lang, maar nu pas gevoelens?

  • 24 November 2019
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! 

Ik ben een meisje van 14 jaar, en ik denk dat ik voor het eerst verliefd ben? Ik had eerder ookal zo’n bericht geplaatst, maar ik was best onduidelijk XD 

Maar ik denk dat ik iemand leuk vind, maar ik zit al 1 jaar bij diegene in de klas. Ik had nooit echt gevoelens voor hem en praatte ook nooit met hem. Ik praat nu nogsteeds niet veel met hem, maar af en toe een gesprekje. Hij zit ook in mijn vriendengroep, maar verder hebben we niet veel contact. 

Hoe weet je zeker of je hem leuk vind? (En hij mij ofcourse hahaha)

 

Veel liefs! x


3 reacties

Hoi Mielxo

Om te weten of jij hem leuk vindt moet je op onderzoek gaan. Probeer een lange tijd niet tegen hem te praten, je ziet dan vanzelf of je automatisch contact met hem zoekt en hem mist. Zo kan je ook zien hoe hij erop reageert.

Groetjes, Lizaadje

Heyy, 

 

Ik wist dat ik verliefd was toen ik op een dag niet meer kon stoppen aan haar te denken. Ook kwam ik er toen achter wat mensen bedoelen met de 'vlinders' in de buik. Tips over hoe je erachter kan komen of hij je leuk vind kan je er veel van op internet vinden. Je kan bijvoorbeeld googelen op 'hoe weet ik of hij mij leuk vind'. Er is een ding dat je sowieso moet doen om erachter te komen en dat is meer contact met hem hebben.

Groetjeees. 

Het is lastig omdat je echter nooit 100 % weet vinden ze jou leuk of niet, zo werd ik verliefd op mijn beste vriendin en had het lef niet om het te zeggen want we waren vrienden en wou dat niet op het spel zetten.

Op een dag waren we winkelen en ze wachtte mij op toen ik buiten kwam stond ze te zoenen en ik werd furieus kwaad wat ik deed was zeggen dat ze een slet was en gaf haar een lap. Ze zei Taylor wat is er in godsnaam met je aan de hand toen ik zei gij ze vuile slet waarom zit je iedereen af te likken en ze zei dat is toch normaal als je een koppel bent dus ik wist dat ze een lief had wat me meer kwaad maakte en ik was van wat toen ze zei Taylor dat is mijn vriendje duh ik was van oh ik ben niet goed genoeg heh en ze zei verdomme ben je verliefd op mij waarom zij je dat niet. Ik zei ik ben transgender daarom toen ze zei Taylor ge zijt niet volledig een meisje maar tieten is niet echt wat voor mij sorry ik was van maak me af want wat een afgang toen ze zei Taylor 😚 geef niet op je vind iemand maar die onzekerheid want je voelt je nooit echt zeker 

Reageer