Beantwoord

ik kan niet over mijn ex heen komen

  • 5 April 2020
  • 6 reacties
  • 253 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

Ikben een 15 jaar oud meisje en ik heb problemen om over mijn ex heen te komen.

Natuurlijk duurt t altijd een tijdje voordat je over je ex heen komt. Maar ik heb het gevoel alsof ik echt niet vooruit kom.

Een maandje geleden heet mijn ex vriendje het uitgemaakt voor ons eerste jaartje, shit move dus.

We hadden het geprobeerd erover te praten maar het werd aleen erger. Ik zat zelf al in een moeilijke situatie dus je ksn begrijpen dat het zwaar was om alles even op een rijtje te krijgen.ik ben dus zelf al een meisje met een behoorlijk moeilijk verleden.

Hoe dan ook, Ik heb alles geprobeerd om hem te vergeten, mijn favoriete hobbys uitgevoerd, kletsen met mijn vriendinnen, proberen plezier te maken. En toch lijkt het also alles wat ik doe niet helpt.

Vandaag kwam ik er dus achter dat hij binnen minder dan een maand al een ander vriendinnetje had gevonden, ik ben er kapot van maar ik liet het niet merken en ik zei dus dat ik blij voor hem ben en hem het beste met dat nieuwe meisje wenste. Maar om een of andere reden begon hij me extreem aan te vallen met woorden.

help, ik weet niet wat ik moet doen om over hem heen te komen!

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 April 2020, 19:13

Bekijk origineel

6 reacties

Hey!

ik snap je heel goed, ik heb precies hetzelfde. Het is heel moeilijk om over een gebroken hart heen te komen, omdat je niet wil accepteren dat het over is. 
Ik dacht ook een lange tijd dat ik nooit over mijn ex heen zou komen, maar het gaat echt vanzelf. En het duurt soms heel lang, maar je moet gewoon je eigen leventje oppakken en gewoon door blijven gaan met de dingen die je leuk vindt en op een gegeven moment is dat gevoel echt wel weg. Je moet er gewoon vertrouwen in hebben.

 

heel veel succes!

Badge

Hey!

Ik zat in dezelfde situatie toen ik 15 was, bijna 2 jaar geleden en ik dacht dat ik noooit over mijn ex heen zou komen. Nou geloof mij, dat lukt je zeker. Bij de een duurt het gewoon langer dan bij de ander. Ik weet dat het naar is maar verwijder hem op instagram en snapchat, dat maakt al een verschil. Je gaat dan vanzelf minder aan hem denken, veel afleiding zoeken! Je komt vanzelf een nieuw iemand tegen die waarschijnlijk nog wel beter bij je past!

Sterkte

Reputatie 3
Badge +2

Hey, wat stom voor je, ik begrijp het . Goed dat je het gezegd hebt dat lucht op . Misschien een idee om er niet met die jongen over te praten maar met een ander betrouwbaar iemand 

Hey, heb precies hetzelfde meegemaakt. 

Maar mijn ex was ook nog is een ontzettend rotjong, hij wist dat ik niet over hem heen kon komen en maakte daar gebruik van. 

Ik heb hem toen geblokkeerd op alles. Dat was ontzettend moeilijk, en ik moest daar echt hard om huilen lol. Maar ik wist ook dat het beter was. Je kan alleen over iemand heen komen als je geen contact meer met iemand hebt. En geef jezelf de tijd! Je hoeft echt niet in een maand iemand niet meer leuk te vinden, bij mij duurde het 3 maanden. Je hoeft hem ook niet vergeten, jullie hebben waarschijnlijk leuke herinneringen samen. Maar je moet er in geloven dat de juiste jongen nog ergens voor je rondloopt, en als je al lol hebt gehad met je ex, hoeveel lol ga je dan wel niet maken met de liefde van je leven?

Reputatie 1
Badge

Hey! Heb hetzelfde, maar bij ons is het zelfs al sinds oktober uit. Ik moest steeds aan hem denken.

Reputatie 1
Badge

Hey, heb precies hetzelfde meegemaakt. 

Maar mijn ex was ook nog is een ontzettend rotjong, hij wist dat ik niet over hem heen kon komen en maakte daar gebruik van. 

Ik heb hem toen geblokkeerd op alles. Dat was ontzettend moeilijk, en ik moest daar echt hard om huilen lol. Maar ik wist ook dat het beter was. Je kan alleen over iemand heen komen als je geen contact meer met iemand hebt. En geef jezelf de tijd! Je hoeft echt niet in een maand iemand niet meer leuk te vinden, bij mij duurde het 3 maanden. Je hoeft hem ook niet vergeten, jullie hebben waarschijnlijk leuke herinneringen samen. Maar je moet er in geloven dat de juiste jongen nog ergens voor je rondloopt, en als je al lol hebt gehad met je ex, hoeveel lol ga je dan wel niet maken met de liefde van je leven?

Ik heb hetzelfde

Reageer