Skip to main content
Vraag

Ik kan alleen slapen als ik iets knuffel

Hoi,

Het is laatst uitgegaan met mijn vriendin. We hadden bijna een jaar iets met elkaar, dus dat vind ik best wel lang. Sinds dat het uit is kan ik alleen nog maar slapen als ik iets knuffel. Sorry dat dit zo raar klinkt. Ik knuffel nu gewoon met een ander hoofdkussen, maar mijn ouders gaan het steeds gekker vinden waarom ik 2 kussens heb. Ik gebruik nu het smoesje dat ik het fijn vind om due 2e onder mijn rug te leggen.

Wat moet ik doen? Ik kan hier niet voor altijd mee doorgaan. (ik doe het al bijna 4 maanden)

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 514 reacties
  • 31 maart 2025

Waarom kun je er niet mee doorgaan?  Er zijn zoveel mensen die met een knuffel slapen.  Zelf slaap ik heel graag met een kat op bed als ik alleen slaap, dat is toch ook een soort knuffel.

Gewoon blijven doen als je dat prettig vindt en als je daardoor beter slaapt.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3312 reacties
  • 31 maart 2025

Hoi, het klinkt niet raar en als jij je daar goed bij voelt dan doe je lekker wat jij wilt! Ik slaap ook met knuffeldieren op mijn kamer en er staan er 2 op het bed en ik vind dat leuk en grappig en dus doe ik dat 😉. Mooi zelf weten hoor. Groetjes liefs Tartan X 

Lanoniem0909
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 31 maart 2025

Jij moet jou daar niet voor schamen om met een knuffel te slapen en zelf slaap ik ook met 2 kussen een groot en een klein dat ik wat hoger lig zijn er misschien nog andere dingen waar over jij jou schaamt zou het fijn vinden dat jij het deelt dan kan ik jou misschien helpen groetjes 🧸

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen