Ik ben inmiddels 18 jaar en ben nog nooit vrienden met een jingen geweest,laatstaan een vriend gehad. Terwijl al me vriendinnen in mijn vriendenkring al wel een op een 'date' geweest zijn of een relatie hebben gehad. Of teminste wel een iemand die mijn vriendin wel leuk vond. Geen enkele jongen heeft mij ooit eens gevraagd om iets leuks te doen of toegegeven aan mij of me vriendinnen dat hij me leuk vond. Altijd als me vrienden of collega's op werk het hebben over relaties dan blijf ik een beetje stillentje op de achtergrond.ik ben/word hier zo onzeker van en dan vraag ik mezelf af ben ik wel goed genoeg?
Ben ik wel mooi genoeg? En wat doe ik verkeerd ?
Ik loop dan ook vaak met de gedachte rond dat ik nooit iemand zal krijgen of dat niemand mij ooit leuk zal vinden. Ik heb mezelf al een paar keer in slaap gehuild door dit ik voel me meestal eenzaam. Graag zou ik ook een keer willen voelen hoe het is als iemand je leuk vind of intresse in je toont. Ik weet ook zelf dat je een vriend niet kunt uitkiezen op een website ofso maar heeff iemand misschien tips hoe ik me minder onzeker kan voelen
hartelijk dank.
Bladzijde 1 / 1
Hey
Ik ken jouw gevoel heel goed. Ik ben 17 en heb nog nooit een vriendin gehad. Geloof mij af en toe heb ik het er ook moeilijk mee. Maar weetje wat het is? Stel nou dat je niemand vind voor de rest van je leven. Dan zijn er genoeg andere leuke dingen om je mee bezig te houden. Een relatie is leuk maar 't hoeft echt niet te bepalen of je gelukkig bent of niet!
Eerlijk gezegd verwacht ik dat er ooit wel iemand op je pad zal gaan komen. Waar of wanneer dat is weet ik natuurlijk niet. Stop met zo onzeker te zijn. Ik weet niet hoe je er uit ziet maar ik weet wel dat echt niet elke man dezelfde smaak heeft dus er zijn bijna altijd mensen die je knap vinden of die je lelijk vinden. Ja als iemand je lelijk vind dan moet je gwn denken: nou en. Want er zijn zeker mensen die jou knap vinden.
Ik hoop fat je er iets aan hebt
Peace
Sportfreak
Ik ken jouw gevoel heel goed. Ik ben 17 en heb nog nooit een vriendin gehad. Geloof mij af en toe heb ik het er ook moeilijk mee. Maar weetje wat het is? Stel nou dat je niemand vind voor de rest van je leven. Dan zijn er genoeg andere leuke dingen om je mee bezig te houden. Een relatie is leuk maar 't hoeft echt niet te bepalen of je gelukkig bent of niet!
Eerlijk gezegd verwacht ik dat er ooit wel iemand op je pad zal gaan komen. Waar of wanneer dat is weet ik natuurlijk niet. Stop met zo onzeker te zijn. Ik weet niet hoe je er uit ziet maar ik weet wel dat echt niet elke man dezelfde smaak heeft dus er zijn bijna altijd mensen die je knap vinden of die je lelijk vinden. Ja als iemand je lelijk vind dan moet je gwn denken: nou en. Want er zijn zeker mensen die jou knap vinden.
Ik hoop fat je er iets aan hebt
Peace
Sportfreak
heyy,
nou iets positiefs? meerdere mensen hebben nog geen relatie gehad, erg? nee dat niet, haast je nooit met een relatie, je wilt tenslotte wel met iemand een relatie voor de rest van je leven lijkt me.
daarover gesproken, misschien heb jij de juiste nog niet ontmoet en een ander jongen ook nog niet en zijn jullie net dat leuke stelletje!
klein leuk feitje, relaties die op de middelbare school van de leeftijdscatogorie 12-18 een vriend/vriendin heb eindigt meestal na een paar jaar wanneer deze personen seks/ naar een andere school gaan. (niet elke relatie maar veel, ik ga even de bron voor je zoeken), ik ken ook mensen die zijn 28 en nog geen vriendin, die wachten tot ze echt de juiste vinden.
dus neem je tijd en je krijgt echt wel een leuke jongen!
nou iets positiefs? meerdere mensen hebben nog geen relatie gehad, erg? nee dat niet, haast je nooit met een relatie, je wilt tenslotte wel met iemand een relatie voor de rest van je leven lijkt me.
daarover gesproken, misschien heb jij de juiste nog niet ontmoet en een ander jongen ook nog niet en zijn jullie net dat leuke stelletje!
klein leuk feitje, relaties die op de middelbare school van de leeftijdscatogorie 12-18 een vriend/vriendin heb eindigt meestal na een paar jaar wanneer deze personen seks/ naar een andere school gaan. (niet elke relatie maar veel, ik ga even de bron voor je zoeken), ik ken ook mensen die zijn 28 en nog geen vriendin, die wachten tot ze echt de juiste vinden.
dus neem je tijd en je krijgt echt wel een leuke jongen!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.