Vraag

Ik heb jullie eerlijkheid nodig

  • 25 July 2018
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey

Zelf heb ik een vriendje en 2 jongens vrienden 1hele goede en 1 normale.

De hele goede kan ik echt vanalles tegen zeggen alleen we praten soms tegen elkaar alsof we een relatie hebben ook echt hou van je enz ik weet niet of hij t vriendschappelijk bedoelt.

De andere normale vriend zegt lieverd,schat,knapperd,cutie enz tegen mij en ook ly en hou van je ik zeg bij allebei gwn lyt of ik hou ook van jou terug.

Vinden jullie dit kunnen?
Of beetje sletterig?
Wees gewoon eerlijk ik heb jullie hilp nodig.
Wat zou jij ervan vinden als je mijn vriendje was?

Xx

5 reacties

Bij de goede vriend trouwens ook schat,lieverd enzovoort.
Nouja, ik kan natuurlijk vrij lastig inschatten wat zij ervan denken.
Als je gewoon bevriend bent met iemand, dus buiten een relatie, dan lijkt het mij een beetje ongebruikelijk om te zeggen dat je echt van iemand houdt. Maarja, doe je ding.

Die "koosnaampjes" die je andere vriend gebruikt lijken mij een beetje vreemd, omdat je dat met name binnen een relatie doet.

"Vinden jullie dit kunnen?"
Nouja, het is een beetje vreemd, maar iedereen doet zo zijn eigen dingen.

"Of beetje sletterig?"
Neh.

"Wat zou jij ervan vinden als je mijn vriendje was?"
Nouja, het is makkelijk om te zien dat jij er niets mee bedoelt, maar ik zou me er niet compleet comfortabel bij voelen.
Het zou misschien dan gewenst zijn om het wat in te tomen met het ge-"schat,lieverd enzovoort" e.d.
Ten eerste, sletterig is het sws niet. Dat dat duidelijk is?
Maar Als ik je vriendje was zou ik er wel moeite mee hebben
Want er zou maar 1 persoon moeten zijn op wie je verliefd bent (het vriendje) maar als je tegen ons alle 3 dezelfde soort dingen zegt zoals schatje, lieverd, ik hou van jou etc. Dan lijkt het net of je 3 vriendjes hebt
Ik denk dat jouw probleem is dat je echt de lijn tussen vrienden en vriendje moet zetten.
Tenzij je die andere jongens ook leuk vindt. Dan hebben we een probleem.
Badge +5
Het maakt het begrip "houden van" wel een beetje niets zeggend. Wat betekenen die woorden echt voor jou? Net zoiets als "goedemorgen"? Wat verwacht je dan dat een jongen tegen jou zegt die ECHT van je houdt?
kan toch gwn als t vriendschappelijk is

Reageer