Vraag

ik heb iets doms gedaan

  • 10 August 2022
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ja beetje onduidelijke titel maar ik heb echt een vraag want ik zit er best wel mee,

kijk er was een meisje die ik kende en waar ik al langer contact mee had enz en we begonnen meer te praten en ook veel over seks maar ze denkt nu dus dat dat het enige is wat ik wil maar dat is dus helemaal niet zo en nu gaat het drm niks worden tussen ons omdat ze het idee heeft dat ik het al gelijk wil maar dat klopt dus niet, ik vond haar eigenlijk best wel leuk dus ik baal dr van en voel me heel erg rot erover ook en dat heb ik ook verteld maar nu wilt ze niet meer :/

 

mijn vraag is dus of dit soort dingen gwn gebeuren of dat t wel dom is wat ik heb gedaan?

groeten kaasje


2 reacties

Dit soort fouten horen erbij, je leert dat je iets hebt gedaan dat je achteraf liever niet had gedaan. Maar je kan het dan immers niet meer terug draaien. Ik ben door iets soortgelijks een vriendin kwijtgeraakt en nu praat ik niet meer met haar omdat ik me schuldig voel. Maar domme dingen horen bij het leven, dus om je vraag te beantwoorden: dit soort dingen gebeuren en achteraf was het misschien niet zo slim.

Hopelijk helpt dit wat

Oke erg bedankt voor je antwoord 

Reageer