Vraag

ik heb het verpest bij een jongen

  • 11 January 2020
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Er zit een jongen in mijn klas die ik heel leuk vind.

 

een tijdje geleden was dat nog niet zo en waren vriendinnen van mij en ik hem met een andere vriendin van ons aan het koppelen.

nu ben ik bang dat hij denkt dat ik hem niet leuk vind aangezien ik dus mee deed aan dat koppelen. Hij vindt die vriendin van mij helemaal niet leuk en zij hem ook niet. 
 

ik heb wel het idee dat hij me wel ziet zitten maar ik ben dus bang dat ie denkt dat dat niet wederzijds is.

 

tips zijn welkom xoxo


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi 2003,

Ik snap dat je je onzeker voelt hierover.

Vorig jaar hebben een paar jongens mij verkering gevraag. En al die jongens deden net als of van niet totdat ze mij vraagde. Dus dat is ook niet zo. Ook zij ik vaak wie ik de leukste jongen van de klas vond, en toch vroeg een jongen die dat wist mij een dag later verkering.

Maak je daar dus maar geen zorgen over. 

Als je hem niet durft te vragen heb ik nog een kleine tip. Zeg tegen hem dat je voor een vriendin moet vragen wie hij het leukste meisje van de klas vind. Als hij jou zegt dan vraag je hem op date en zeg jij dat jij dat meisje was. Zegt hij jou naam niet dan zeg je gewoon dat je het zal doorgeven.

Hopelijk heb je er wat aan!!!

Succes!!+

Ik weet niet of een dergelijke confrontatie wel zo handig is.

Als jij vreest dat hij denk dat jij hem niet ziet zitten, laat hem dan juist merken dat jij hem wel ziet zitten.
Ga dus met hem om en ga eens samen wat doen.
Dat is sowieso een uitstekend moment om jouw gevoelens te uiten.
Hij vindt jou waarschijnlijk leuk, dus pak je kans!

Mijn enige “probleem” met de aanpak van Girlymeisje is dat mensen niet altijd daarop willen antwoorden of de waarheid spreken.
Het zou vrij jammer zijn om niets met hem te kunnen beginnen, omdat hij  geen bevredigend antwoord zou geven op zo'n vraag.

Reageer